voor zover ik weet kan dit geen kwaad voor je kindje, wel is het bij veel vrouwen zo dat de kleur niet zo goed pakt, of zelfs een ander tintje geeft.
Je mag gewoon je haar verven hoor tijden je zwangerschap! Het enige wat er kan gebeuren is dat je haar anders reageert op de verf en dat de kleur dus anders uitvalt. Maar die kans is erg klein.
Ik sluit me bij mijn voorgangsters aan. Heb zelf ook regelmatig mijn haar geverfd maar dat is qua kleur prima uitgepakt.
ja hoor, hier een kapster En het mag/kan gewoon hoor! geen probleem! Heb zelf nog nooit meegemaakt dat het anders uitpakt ivm hormonen, dus dat zal wel bijna nooit gebeuren!
ooh kijk das nog leuk om te weten want iedereen zei tegen mij ja je mag absolut niet je haar kleuren... nu ga ik eg twijfelen lol
Ik zou wel ff testen op je arm om te kijken of je geen allergische reacties krijgt (maar dat is sowieso altijd wel handig natuurlijk). Tenzij je naar de kapper gaat, dat is weer even anders.
volgens mij was dat alleen vroeger dat de verven uit die tijd echt slecht waren. maar tegenwoordig kan het echt geen kwaad verf al mijn hele zw mijn haar!