ga ik net lekker wandelen.. kom ik bij de kruidvat.. nou daar kun je met je kinderwagen niet eens door. ik word daar zo ziek van he. ze zetten die paden maar volmet rekken. nou echt niet normaal. :x zeggen ze, je kan er niet door..neee? nou dat zag ik zelf ook wel. maar je kan je kind even hier bij de ingang laten staan nou nee ..ik draai wel om..dan maar geen kruidvat. nou ging ik verder naar de bruna, nou daar kon ik ook niet binnen.. waarom houden ze daar toch geen rekening mee? hebben jullie hier ook weleens last van? moest ik even kwijt.
Ik kan in sommige winkels met mn dikke buik al amper lopen zonder de hele stellingen leeg te halen met mn buik, dus ik vraag me af hoe dat straks met de kinderwagen moet. Ik snap dus wat je bedoelt.
Hier idd ook bij de kruidvat dat je er werkelijk niet binnen kan met kinderwagen. Maar ik vind het prima, kruidvat heeft pech ik haal mn spullen wel bij de etos! Heel af en toe dat ik er binnen ga als ik weg ben zonder de kids. En ja ik vind het ook belachelijk! Heb me er meedere malen druk over lopen maken. Maar ondertussen boeit het me gewoon niet meer ! Ik ga wel naar een winkel waar je wel normaal binnen kan en kan lopen en geen schappen tot aan het plaffond en paden waar je zelfs zonder kinderwagen je kont nog niet kunt keren!
nou ik was laatst in de bartsmit en had alleen dice bij me nu hadden ze die dozen zo neergezet dat je met de buggy wel erdoor kon maar met kinderwagen niet dus ik dacht dat het gat groter was en rij er zo door raak ik net met de band een doos en die viel om zegt dat mens van de winkel ja je ziet toch dat je der niet door past nou sorry hoor dan moet je OF de dozen dichter op elkaar zetten dat je ziet dat het niet past OF je zet de dozen verder uit elkaar ja hallo weet je hoeveel werk dat is zegt ze toen zei ik nou dan ga ik toch lekker naar intertoys daar me sinterklaas kado's halen je had der gezicht moeten zien
ohja en ik kwam zaterdag nog met me vriendin bij kruitvat staat er zo'n kruitvat muts de schappen te vullen en druk aan het praten met der colega heeft ze zo'n car naast der staan en kijkt ons aan en gaat gewoon verder praten dus wat doet mijn vriendin die zei eerst van rij maar achteruit we gaan wel naar die andere kruitvat oh wacht nee toch niet en ze rijd zo met de kinderwagen over der hak heen dat meisje zegt wat doe je ja als jij niet aan de kanten gaat en je ziet ons dat we erlangs willen dan maar zo lekkere klantvriendelijk heid hiero
Idd ook dat nog! Zegeltjes ! Haha! En idd die cadeau's zijn bij intertoys net zo leuk als bij bart smit hoor! Ze kunnen me wat! :c:!
Ja echt super vervelend. In Delft kun je niet eens met de trein omdat er geen "hellingbaan" is voor kinderwagens (of rolstoelen),de tram in kan ook niet, de deur is te smal. Op zulke momenten ben ik blij dat wij geld hebben voor een auto maar eigenlijk is het een SCHANDE! Nu hebben we een duowagen met twee zitjes naast elkaar, helemaal een ramp maar dat is nog mijn eigen keuze geweest.
Ik heb er ook zo'n hekel aan.. Hier vlakbij zit een winkelcentrumpje met een trekpleister en die staat ook helemaal vol. Maar soms heb ik toch echt iets nodig en moet gewoon daar even naar binnen.. Misschien heel aso, maar ik scheur gewoon door me kinderwagen terwijl ik doosjes en rommeltjes het halve pad mee doorsleep hahaha.. moeten ze het maar aan de kant zetten
lijkt me neit leuk, vind het ook altijd zo vervelend als mensen met een rolstoel er niet door kunnen. neem bvb de c&a is gewoon niet te doen. dat soort winkels lopen echt klanten mis!
ja dacht dat het misschien alleen hier in het dorp zo'n drama was..maar zo te zien niet. ik baal er flink van. zolopen ze idd de klanten mis..want er zijn heel wat kinderwagens
Ik had vorige keer bijna ruzie met de kassamedewerkster bij de Blokker. Daar hebben ze een boven verdieping, waar je alleen met de roltrap kunt komen. Dat is met mijn kinderwagen echt niet te doen. Maar ik wist nog niet dat ze geen lift hadden, dus dat vroeg ik. Zegt die mevrouw nee, maar u kunt haar gewoon beneden laten staan. Toen heb ik gevraagd of ze echt zo achterlijk was. Zegt ze nou anderen mensen doen dat ook. Ik zeg nou misschien ben ik iets doller op mijn kind dan die mensen. Ben boos weggegaan. Hier kun je ook bij de intertoys niet naar de benedenverdieping met een kinderwagen en bij de bristol kun je ook niet naar boven. Besefte me toen pas hoe rot het allemaal moet zijn voor mn schoonvader (die zit in een rolstoel en kan daar ook echt niet uit opstaan). Als ik niet door een pad pas, dan duw ik ook gewoon door hoor. Misschien aso maar moeten ze de winkel maar aanpassen!
Ooh zo herkenbaar... Hier vlakbij zit ook een klein winkelcentrumpje, met gelukkig een Etos Maar de Blokker die hier zit is ook echt niet toegankelijk voor mensen in een rolstoel of kinderwagens. Nadeel daar is, als je een beetje doorduwt kieper je zo een stelling met servies of glazen om...
hier een h&m dameskleding beneden en kinderkleding en positiekleding boven een vrij kleine lift en dan kom je boven dan staat boven alles dicht op elkaar dus kom je er ook met de kinderwagen er niet lekker door dus daar kwam ik ook nooit met kinderwagen
Hoe herkenbaar Hier in het dorp een Kruitvat èn een Etos waar allerlei zooi midden in de paden staat. Ik ros er ook gewoon doorheen, hier en daar stellingen opzijschuivend (lees; schoppend) met mijn voet. Kan me zò ontzettend aan ergeren. Nu loop ik ook nog eens met een smalle buggy en zelfs dan is het nog moeilijk overal doorheen te gaan. Bah, is het nu zo moeilijk om een beetje rekening te houden met kinderwagens en rolstoelen.. Nu vind ik het overal zo hoor, dat je als last wordt gezien wanneer je ergens met een kinderwagen komt. Bijvoorbeeld als je een bakkie koffie wil drinken in de stad. Jeetje, moet je de rest van de klanten dan zien als je er even door wil, pfffff.....
Inderdaad loetje... mensen zien je vaak als last, althans zo voel ik het ook. Gelukkig is de etos hier heel erg ruim!