hallo allemaal mijn naam is Yinte en ik wilde het volgende voorleggen hier. ik heb als hobby het maken van plaatjes, animaties en blinkies die ik op een log zet van waaruit iedereen ze mag gebruiken. ik ben daarvoor op zoek naar duidelijke plaatjes en/of foto's van alles wat met baby's te maken heeft. op internet zit nl over copieright op en ik kan niet zomaar foto's gebruiken van iemand zonder toestemming vind ik. daarom plaats ik hier deze oproep. als jij er geen moeite mee heb dat ik een foto van jou dikke buik of eender wat gebruik dan zou ik daar heel blij mee zijn als die in mijn post vak terrecht kwam. of hier onder deze oproep. ik ben nog maar pas lid dus ik weet niet zo goed hoe hier alles werkt. ik zou zeggen fotografeer je babyknuffels, je buik, je baby's ogen of neusje of voetjes, een stapeltje minikleertjes, noem maar op.ik ben er blij mee. en er zit vast wat tussen wat geschikt is om te gebruiken. op mijn log kan je de voorwaardes nog eens precies doorlezen als je wilt. aan de zijkant van de log staat een uitleg met mijn doelstelling www.grabitplace.punt.nl alvast heel erg bedankt groetjes yinte