Innesteling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mammavan2, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavan2

mammavan2 Nieuw lid

10 mrt 2008
    1
    0
    0
    Hai!
    Ik heb net al een paar pagina's doorgespit, maar er was niets dat veel leek op mijn situatie, vandaar ik toch een vraag stel.
    We hebben deze maand besloten om nog eens voor een kindje proberen te gaan. Ik heb een enorm strakke cyclus van 28 dagen, ben nooit overtijd of te vroeg. Nu ben ik op dag 22 van mijn cyclus begonnen met vloeien, eerst "oud bloed" maar daarna ook helder. Ook de dag erna veel helder bloed, het voelt ook als een menstratie, wat heftiger zelfs met af en toe kramp in mn lies. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een innesteling zou zijn, omdat het toch wel heftig bloedverlies is. Maar goed, toch voor de zekerheid deze vraag, merk dat het me toch wel bezighoud.
    Hoe lang kan een innesteling duren en zou dat gepaard kunnen gaan met heftig bloedverlies?
    Bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mammavan2,

het klinkt inderdaad wel als veel bloedverlies voor een innesteling. Wat heel misschien ook nog zou kunnen is dat het een zwangerschap is geweest die in een vroeg stadium is misgegaan. Maar meestal wordt je dan gewoon ´ongesteld´ en merk je er niets van dat je zwanger bent geweest. Ik weet het dus ook niet zeker te vertellen. Over 5 dagen weten we meer, want dan zou je eigenlijk ongesteld moeten worden. Wellicht heb je toch een kortere cyclus gehad en wordt je over 4 weken weer ongesteld. Even afwachten dus.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina