Toch werkelijk niet te geloven. Bij mijn vorige zwangerschap heel veel opgenomen geweest ivm eiwitten in de urine. Nu hadden ze dus bedacht dat ik bij elke controle urine moest inleveren. Je raad het waarschijnlijk kan weer die flut eiwitten er in!!! En ik ben nog maar 16 weken. Belooft lekker veel goed voor de volgende 24 weken:x
Wat ontzettend vervelend. Hopelijk word je er niet ziek van en blijft het bij urine inleveren. Veel sterkte de rest van je zwangerschap.
pfff ik heb het ook al eventjes blijf het spannend vinden hopenlijk blijft het bij urine inleveren hier elke week inleveren en 2 keer per week bloeddruk meten ter controle hopenlijk gezond na de 40 weken
Ja iri he? vorige keer was alles goed. Nu zelf eerst onder de douche goed gewassen en gelijk geplast en als nog Als het nu al begint hoe gaat het de rest van de zwangerschap dan?
geen idee ik heb het vanaf ongeveer rond de 20 weken vind het echt spannend allemaal nooit gehad eerder ook dus heb wel allemaal nare verhalen gehoord erover dus maar blijf positief zolang ik me niet ziek voel is er niks aan de hand maar ja elke week controle is wel spannend of het nog goed is heb ook steeds na een gewassen plas eiwitten erin zitten snap er niks van hopenlijk valt het mee voor ons en krijgen we het helpp syndroom niet