*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Wie wil er nog meer even gigantisch klaaaaagen :D Ik ben het zooooo zat namelijk, dat zwanger zijn....

Ik heb er geen zin meer in, van mij mag de baby komen. Ik loop als een gans, maar zie er uit als een olifant. Ik slaap slecht, voel me niet goed meer, vind het veeeeel te zwaar om op mijn dochter te passen (;)) en heb ook gewoon helemaal nergens zin meer in!

Alles wat ik doe is eigenlijk te veel en vind ik niet leuk, maar doe ik maar om de dag door te komen. Want een dag weer doorgekomen is een dag dichter bij de bevalling, wanneer dat ook zou mogen zijn....

Ik heb pijn in mijn bil, rug, bekken, en buik en zou zo graag weer eens mezelf zijn, zonder die stomme hormonen....

Hè, dat lucht op :D :D

Wie nog meer?!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja hier nog 1.... Ik ben het ook zo zat, al ben ik nog net geen 37 weken...
    Ik wil gewoon mn eigen lichaam weer terug en de kleine vast houden! Ben nu ook maar begonnen aan bitter lemon en ananas maar ja dat is vast een fabeltje ;)

Succes met de laatste loodjes meid, hopelijk dient de kleine zich snel aan!

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hier vantzelfde hoor... En ik ben nu maar 27 weken ver..
    Ik heb al zoveel kwaaltjes gehad deze zwangerschap dat ik er gewoon niet van kan genieten...Tuurlijk geniet ik van zijn schopjes en het gevoel van het mannetje in mijn buik maar voor de rest...

Ik heb gewoon enorme schrik voor de zomer wat er aan gaat komen want ik heb het nu al zooo vreselijk zwaar met ademen en stappen laat staan als het broeiend heet gaat zijn...Dan kan ik me beter in een kelder van smorgens tot savonds opsluiten.

Ook heb ik last van heel veel vocht dus da's ook geen pretje...Ik vind mezelf er nu al uitzien als een opgespoten olifant..Bah :(

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    o zo herkenbaar,

Ik heb de laatste dag 2 flessen gini gedronken (zit kinine in) omdat ik het zo beu was, ook geprobeerd met sex en ananas ed.
    Maar die gini heeft het hem gedaan denk ik.
    Maar sterkte nog, nog een paar daagjes/weekjes en je bent er van af

5. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    same here, en ik ben pas 33 weken. Sinds een paar dagen voel ik me mezelf niet meer, depri, moooee moooeee en nog eens mooee, ontzettend moeie voeten, nergens zin in, harde buiken, slecht slapen en gigantisch last van maagzuur. Maar het erge vind ik dat ik me mezelf niet voel..pfff hele zwangerschap niet last van gehad maar nu...weet niet wat ik met mezelf aan moet..heel vervelend gevoel. begin het zat te worden!! kan wel janken, voel me gewoon ff niet meer happy. Zooo..dat is eruit..*sorry voor het klagen dames*

6. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Maar in je banner staat dat je 24 weken zwanger bent???
    Ik ook, ben het ook wel zat, maar...
    Of mankeert er wat aan mijn ogen???

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik doe ook ff mee!!

Vanacht dikke rugpijn,stond op om te plassen en liep bijna mank van de pijn. Kramp gehad in mijn kuit, de baby heeft 3 dagen in liggen dalen en is nu gestopt met indalen (of ik heb er niet zoveel last van), komt nog die stomme hitte van gister bovenop...

BAH BAH BAH :D

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    @sweetamber: Ze zal het hebben over haar vorige zwangerschap he!! :D

9. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    ow, hihihi, kan natuurlijk ook, ik dacht al...

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Heerlijk hè meiden, even ongenuanceerd en ongecompliceerd klagen....! ;)

11. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Hier ook één dat het vaak zat is! Heb ook nog een zoontje van 12 maanden en nu bijna 32 weken zwanger en dat valt af en toe niet mee! Kan vaak niet wachten tot het moment dat zijn broertje er is, maar ook weer niet want dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn....

12. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

succes met de laatste loodjes;) ik hoop dat de kleine er snel is.

13. Wondertjevanons

Wondertjevanons Nieuw lid

29 jun 2012
    4
    0
    0
    20 uur in de week werk en.daarnaast werk ik flexib
    Owjeetje ik lees hier al die berichtjes van jullie dames. Wat is het eigenlijk.toch zwaar zwamger zijn. En dan kom ik hier ook ffies wat klagen hoor als dat mag want jullie lopen als olifanten over deze wereld en ik ben nog maar aan het begin en ben der nu af en toe helemaal klaar mee :(
    Tuurlijk nen ik super blij en zit ik tegenwoordig te meeste tijd op een roze wolk, maar het is ook best zwaar. Ik ben nog maar 9 weekies en heb al alle klachten die je kan hebbe zeg ma... Zucht.
    Ik had al vrij snel, 2 dagen voor mijn menstruatie een positieve test in handen en 2 week erna begon het allemaal.
    We zijn al naar de verloskundige geweest en dit ook bespreekbaar gemaakt maar het hoort der bij de 1 heeft niks en de ander heeft pech.
    Kijk net een positieve echo gehad dus er ging wel ff een traantje over de wang maar het valt gewoon nie mee.
    En wat ook zo moeilijk is het valt mensen op, en vinden het raar dat ik:p steeds ziek ben zeg maar ahum :p jaaa voor een goed doel, het is ons wondertje, maarjah dat gaat nog moeilijk aangezien we nog geen 12 week heen zijn. En m as nlief doet echt alles voor mij en leeft zich helemaal in die schat. Maar toch moest het er even uit.

Alle dames die rond het einde lopen ik het te doen met jullie, mogen jullie gauw jullie wonwondertjes vast houden en ervan kunnen gaan genieten ;)

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik sluit me aan..

Geen eens meer puf om te klagen..

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Net even twee uur geslapen en ben nog steeds kapot...
    En we gaan gewoon verder met de bitter lemon ;)
    Zometeen naar de groenteboer, misschien krijg ik wel weer een ananas mee (vorige week gaf ie me een gratis ananas)
    En dan de kleine weer ophalen.. Ben altijd blij als ze dan vanavond weer op bed ligt..

Fijn zo even klagen :p

16. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ja Same here! Ga me zo ook een glas tonic inschenken. Omheb gelukkig weinig kwaaltjes maar ik slaap zo slecht. Al maanden. Ik ben alleen maar moe. Ik vind t vooral zo sneu voor mijn zoontje en man. Kon de tijd soms maar wat sneller gaan hè. Ik ben gewoon mezelf niet zo. Bleh. Hè dat lucht op.
    Sterkte allemaal!

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hahahahaha! ;)

Hier ook 1 die het HELEMAAL zat is. Ben nu 40+4 weken zwanger en had verwacht om nu al met de kleine in mijn armen te zitten, maar het moge niet zo zijn. Gister heeft de VK me proberen te strippen, maar het zat allemaal nog "potdicht". Dat was wel ff slikken want had gedacht (vooral gehoopt) dat het wel zou lukken. Nu maandag terugkomen en dan gaat ze het nog een keer proberen.

Ik heb het ook echt gehad... Die dikke buik, het vele vocht vasthouden (heb nog steeds olifantenpootjes van dat warme weer van gisteren), het slechte slapen, de rugpijn, het vele plassen (en als je dan op de wc zit kom je erachter dat je eigenlijk helemaal niet hoeft, maar dat de kleine een polonaise op je blaas aan het houden is), de bekkenpijn, het moe zijn na een stukje wandelen of traplopen, het bijna niet meer op de fiets passen omdat je buik in de weg zit, het maagzuur, de harde buiken.

Zoooooooooooooo, dat lucht op!! Nu kan ik er weer even tegenaan ;):D

18. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hahahaha polonaise op je blaas, dat is een goeie!!!

ik hoor hier helemaal niet thuis eigenlijk want ik heb niks te klagen. Alles gaat heel goed en voel me top! Enige wat ik dan weer heb is dat ik juist niet zoiets heb van laat die bevalling maar komen! Kleine ligt nu in stuit dus moeten maar afwachten hoe t gaat lopen maar als ik denk: nog maar 7 weken tot de uitgerekende datum! Dan denk ik meteen: zo snel al? Vind de tijd ook echt omgevlogen. Tuurlijk wil ik mn baby maar heb gewoon op de een of andere manier niet die enorme drang om nu al te willen bevallen.

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Sinds week 11 BI
    Sinds week 20 veel harde buiken-> rusten
    Sinds week 24 zw diabetes-> 3 maal daags 4 eenheden insuline en bij spuiten zo nodig.

In week 30 -> hoge vliesscheur 2 weken ziekenhuisopname plus weeenremmers

in week 33 -> weer opgenomen ivm harde buiken in regelmaat.

in week 35 -> weer opgenomen, weeen om de 3 minuten, 3 cm ontsluiting.

en sindsdien..alleen maar harde buiken/krampen dag in en uit.

Ben een opgeblazen waterballon, kan mijn knieen niet meer buigen mijn voeten zijn blauw paars..

Kan mezelf niet eens meer schoonvegen na toiletgang. Zelf aankleden lukt niet meer door pijn.....

Ben moe moe moe.......hopelijk volgende week inleiding, woensdag gaat gyn kijken of het volgende week do of vrijdag kan gaan gebeuren.

Hoop dat t voor die tijd vanzelf doorzet.

20. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook ff klagen. Ben er xo klaar mee vandaag een versie gehad en stiekem gehoopt dat er iets op gang kwam maar niet dus. Ze ligt nu wel goed.

Maar voor de rest ben moe heb nergens zin meer in. Buik gaat steeds meer in de weg zitten. Heb elke dag wel iets te klagen en als ik ga klagen komen de hormonen en krijgt me vriend weer even alles over zich heen. Ik hoop zo dat ze niet lang meer op zich laat wachten. Ik denk dat ik ook maar eens wat dingen ga proberen tonic en ananas niet dat ik er echt in geloof maar je weet nooit
    Sorry

Maar dit lucht wel ff op haha

Deel Deze Pagina