Op het lijstje voor mee te nemen naar het zh staat ook muziek. Ik vroeg mij af of er iemand is die muziek op had en er ook wat aan heeft gehad? Ik luister heel graag muziek, coldplay, ed sheeran, the script die geven mij rust. Maar misschien denk ik wel naïef en heb ik daar helemaal geen behoefte aan en ga ik zelfs mijn mijn muziek helden haten
Ik heb hier tijdens de bavalling van de 2e muziek Enya (expres voor rustige muziek gekozen)aan gehad.zeer rustgevend en de bevalling ging ook heel fijn.bij de eerste heb ik het juist uit gezet want ik wilde dat het stil was om mij heen. Dus ik zou het meenemen en mocht je op het moment anders beslissen,ook goed.
Zou er zelf niet aan moeten denken om muziek te luisteren. Ik wilde dat iedereen zijn mond hield Maar ik zou gewoon iets meenemen wat je nu heel mooi vind,.. Kun je altijd nog kiezen om het wel of niet aan te zetten.
Ik had mijn hele telefoon uitgezocht om niet ineens speedmetal tijdens de bevalling te horen te krijgen. Ben ik dat ding dus helemaal vergeten aan te zetten. Misschien dat ik er nu bij de thuisbevalling wel aan denk
Ik moet er niet aan denken muziek aan te hebben tijdens mn bevalling ahhahaha. Mn ex en de vk moesten zelfs hun mond houden of fluisteren want het irriteerde me hahaha. Heb ik later nog wel sorry gezegd hoor. Maar nee laat mij lekker in alle stilte bevallen
Ik had muziek van enigma op mijn ipod staan en die aan een radio gehangen. Voor mij heeft dit veel geholpen maar ik mediteer heel veel en dit is de muziek die ik dan ook aan heb staan. Het hielp omdat ik me helemaal op de muziek concentreerde en verder heb ik maar heel weinig contact gehad met de vk.
Ik had een rustgevend muziekje in mijn vluchtkoffer gestopt, maar ik moest er niet aandenken bij de bevalling. Elke extra prikkel was teveel😁. Maar ook deze bevalling neem ik wel weer wat mee. Wie weet hoe het deze keer gaat lopen😉
Ik had de radio aan toen ik lag te bevallen. Volgens mij heeft mijn man de radio uitgezet toen ik moest beginnen met persen.
Ik moet er niet aan denken om muziek aan te hebben tijdens de bevalling. Mijn volledige aandacht ging uit naar de bevalling zelf, dus ik wilde zo min mogelijk afleiding rondom overbodige zaken. Mogelijk als je een hele soepele bevalling hebt dat het wel prettig is
Ik kan het me echt niet meer herinneren... hahaha volgens mij hadden we lekker de radio aan de hele dag (ging om 9:45 ergens de verloskamer in en ben om 17:45 bevallen) maar of die nog aan stond tijdens de bevalling en wat er aan stond... ik heb echt geen idee!!
Ik had Kitaro aanstaan tijdens de ontsluitingsweeen. Beetje new age achtig zeg maar. Het heeft me geholpen te ontspannen. Moet ik wel bij zeggen dat ik thuis ben bevallen, hoe ik het in een ziekenhuis gedaan zou hebben weet ik niet.
Ik vond de bevalling in het ziekenhuis overigens al druk genoeg zonder muziek. Ook al lag ik alleen op een kamer, er liepen mensen in en uit om te kijken hoe de bevalling verliep. Ondertussen lag ik aan de ctg, en werd de hartactie van de baby in de gaten gehouden. Die viel weg, dus werd er een "antenne" op het hoofd van de baby geplaatst. Voor mij werden er steeds aanwijzingen gegeven wat ik moest doen. Nu persen, ademhalen, benen zo, even rust, enzovoorts. Druk genoeg, met genoeg geluid en piepjes, ook zonder muziek.