Hier was ik even benieuwd naar, aangezien ik nu zwanger ben van de 2e en ik nu wel merk dat me broek al strakker begint te zitten...
Bij mij ook all mijn broeken, als volgende week de echo goed is dan ga ikmeteen inkopen doen want mijn kleren zitten ook niet lekker.
Ik ben met 8 - 9 weken gedeeltelijk positiekleding gaan dragen (sommige broeken kon ik nog een paar weken aan)
Ik ben bijna 14 weken en pas mijn kleren nog. Alleen mijn nieuwste strakke spijkerbroek heb ik een tijdje geleden al aan de wilgen gehangen. De rest begint nu wel allemaal wat krap te worden.
ik ben zwanger van de 1ste en merkte dat bij 6 weken mijn broeken strakker gingen zitten. kan mijn spijkerbroeken nu echt niet meer aan dus lang leven de rek broeken morgen maar eens nieuwe broeken kopen
Ik heb pas sinds vorige week een andere broek aan. Mijn eigen pasten nog prima, maar rond een uur of 5 zaten ze niet lekker meer. Dus met 12 weken pas.
Ben 16,5 weken zwanger van de tweede en mijn broeken passen nog. Maar ik ben door veel spugen 10kg afgevallen, dus daar zal het wel aan liggen.
Sinds nu (13 weken). En dan ben ik echt geen dunnetje, maar gewoonlijk een gemiddeld maatje 40. Ik ben dus zelf verbaasd dat het nog zo lang heeft geduurd.
mn spijkerbroeken vanaf 14 weken ongeveer, mn andere broeken sinds twee weken (vanaf 25 weken...) dit is veel later trouwens dan bij de eerste...
Ik kreeg met 8 weken mijn jeans niet meer dicht. Gelukkig was het zomer, dus rokjes en jurkjes gingen prima. Je darmen zetten meteen uit door de hormonen.