Mijn zoon heeft door omstandigheden nooit bv gehad nu ik onze jongste voed ( ze is bijna 6 mnd) vroeg hij laatst om een slokje gewoon proeven, nou hij vond het heerlijk en vroeg om meer. Zijn ouder zus wil de óók proeven maar trok een smerig gezicht, mijn zoon vroeg gisteren tijdens het douchen weer om melk, ik wilde hem laten drinken maar hij heeft noet de goede techniek, en na een paar slokjes heb ik maar stop gezegd omdat ik geen zin had in tepelkloven, nu is mijn vraag of dit nog te leren is bij hem, is het verstandig om hier aan toe te gaan geven? Misschien is het gewoon nieuwschierigheid en wil hij over een tijdje niet meer. Van mij zou het mogen maar wat is wijsheid?????
Hij heeft inderdaad de techniek niet, dus veel zal hij niet krijgen. Ik zou zeggen, laat hem een paar keer proberen, geef duidelijk aan als het niet goed voelt bij je. Waarschijnlijk zal voor hem de lol er snel af zijn. Als je dent dat hij er baat bij kan hebben kun je hem ook een kopje gekolfde melk geen, en gewoon zeggn dat hij al wat te groot is voor de brst.
Haha, de kleine draak, idd ik zal hem eens gekolfde melk geven. Vind het wel heel jammer dat hij geen bv heeft gehad, helemaal als ik bedenk dat ik misschien had kunnen tandemen. Maar goed das achteraf.
Sluit me bij Dirksmama aan. Hier heeft ze tot januari bv gehad en wilde ze laatst nog een keer. Volgens mij wist ze nog wel hoe het moest. Ben erg benieuwd of ze het straks weer oppakt als de baby er is.
Toen T was geboren, wilde M dat ook. Een keer aan de borst laten drinken, dat vond ze vooral gek. Ik zat zelf niet te wachten op tandemen oid dus ik ben haar iedere keer als ik ruim had gekolft of als T zn flesje niet opdronk de melk aan gaan bieden in een bekertje. Dat vond ze een tijd lang heerlijk en ze voelde zich dan zo speciaal! Op de een van de andere dag vond ze het vies T vraagt het wel eens, ik heb al gezegd dat het mocht, maar hij wil het dan toch maar niet . Afgekolfde melk wil hij ook niet (M ook niet trouwens). Ik denk dat je moet doen wat voor jou (en je kind) goed voelt.
mijn dochter welke ook mijn melk maar niet uit de borst.we waren aan t oefen om komijn zon uit de fles te laten drinken met geloofde melk.me dochter zij ik werk ook melk, dus ik zeg dat pak ik zo!nee ik wil die. van me zoon dus. dus o liter dr proeven.ze heeft er nooit meer om gevraagd haha