Vraagje over zwang.test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo,

    heb gisteren getest (wel voor mijn NOD) en er kwam geen tweede streepje. Nu keek ik 2 uurtjes later en toen was er een heel vaag licht streepje bijgekomen.
    Kan dit een goed teken zijn????

    Liefs van een ongeduldje
     
  2. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    de test moet je niet mee aflezen na een halfuur. deze is dan niet meer betrouwbaar
     
  3. Niet meer actief

    Test is na een half uur niet meer betrouwbaar hoor!
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Staat bij mij ook in de gebruiksaanwijzing
     
  5. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik zou toch nog een test doen en dan kijken wat hij doet, misschien is het streepje wel eerder zichtbaar dan pas na 2 uur!!! en ben je misschien toch zwanger :) :) :)
    Succes en laat het ons weten...
     
  6. duines

    duines Lid

    3 jan 2006
    8
    0
    0
    Zou toch maar morgen of overmorgen nog een keer testen.

    Liefs
     
  7. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Normaal,zonder jou telleur te stellen, telt dit niet mee. na een bepaaode tijd stopt zijn werking en is het gewoon niet meer betrouwbaar
     
  8. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    na een bepaalde tijd zijn de testen inderdaad niet meer betrouwbaar...in de gebruiksaanwijzing staat de precieze tijd aangegeven..want dat kan per merk nog weleens verschillen..over een paar dagen nog maar even testen...

    groetjes...
     
  9. Niet meer actief

    Ja dat heb je nou met die testen van Ebay, je krijgt maar zon pakketje en een gebruiksaanwijzing ho maar! Er staan 4 tekeningetjes op die je moet volgen. Het bleek dat ik hem al die tijd om zijn kop had gehouden en boven de normale streep had gekeken (die altijd komt) en dus een paar uur later keek ik nog eens bleek dat ie eronder moest zitten en toen was er dat wazige streepje. Ik test zondag nog een keer.
     
  10. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je hebt overigens ook wel erg vroeg getest, 6 dagen voor je NOD. Ik zou rustig afwachten of ik ongesteld zou worden.
     

Deel Deze Pagina