Nou, ik heb jullie verteld dat ik symptomen heb. Afgelopen week echt moe geweest. Ene moment erg hongerig, maar ook dagen dat ik misselijk mijn bed uit kom of mijn ontbijt er uit wil spugen. Vrijdag test gedaan. Was ws te vroeg aangezien mijn menstruatie nog niet zou komen. Was negatief. Toen dacht ik als de kachten aanhouden ga ik maandag naar de huisarts. Nou gisteren bezoek gehad. Daarna was ik kapot, terwijl ik normaal er niet zo moe van wordt. Ook gisteravond mijn avondeten er bijna uitgegooid. Later op de avond de lunch klaarmaken voor mijn vriend. JOh, stond half kotsend voor het aanrecht. Vandaag misselijk mijn bed uit gekomen. Menstruatie komt er niet door. Normaal altijd heel stipt. 3 weken pil dan 1 week stop. In de stopweek op dag 3 of 4 altijd hele zware hoofdpijn en pijn bij het plassen en dag 5 ongesteld en dan nog hevige krampen. Nu op dag 5 nog geen menstruatie klachten en alleen maar een heel klein beetje bloed verloren bij afvegen. Vanmiddag heb ik een afspraak...
Nog niks wijzer. Behalve dan dat het er wel op begint te lijken. De huisarts dat een zwangerschap heel goed mogelijk is en dat ze morgen ff urine wil testen. Nu hevige menstruatiekrampen en geen bloed. Af en toe is de pijn ineens weer weg. Maar het is nog niet helemaal zeker. Als het zo is heb ik een heel groot probleem....mijn vriend. We wonen net samen en hij wil nog geen kind. Hij zegt er niet klaar voor te zijn en dat we financieel zo in de knoop komen dat het huis verkocht moet worden. Ik op mijn beurt wil het kind houden als het zo is. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? En hoe moet ik het met mijn vriend bespreken als het zo is??? iemand tips?
NOu ongesteld geworden. Maar heel anders als normaal. De zooi die eruit komt is veel lichter als anders plus heel weinig slijm. Hij is erg traag op gang en veel minder menstruatieklachten als anders. Normaal steevast hoofdpijn elke maand en pijn bij plassen. Nu niks van dat al. Alleen een kramp die komt en gaat. NOrmaal houdt de kramp ook aan. Normaal ook harde borsten. Nu hele zachte en het gevoel als of mijn bh er strak om heen zit. Savonds bij het uitdoen heb ik strepen als afdruk van de naad van de bh. Mijn god, wat is dit toch allemaal??? Ik ben helemaal in de war van mijn lichaam. Zo onduidelijk. Misselijk en moe en veel plassen , maar ook langzaam ongesteld. Wat betekend een en ander toch??? Allemaal zo raar.
Je bent net met de pil gestopt lees ik? Ik kan niet anders zeggen dat waarschijnlijk de reden is. groetjes
ooow zo. owja, de diaree en pil vergeten was het toch? tja misschien na deze "menstruatie" een test proberen
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders. Ik kwam een tijdje geleden tot de conclusie dat ik erg moe ben en misselijk en de menstruatie is ook niet normaal. Verder heb ik het gevoel dat mijn bh strak zit. Volgens de arts heb ik een kans dat ik zwanger ben.
vrijdag getest, maar ws te vroeg aangezien de menstruatie nog niet zover was. Morgen urinetest bij de huisarts. Ik heb nu ook huilbuien en voel me helemaal niet lekker. plus dat de menstruatie niet echt wil vlotten en alleen maar bloed geeft, lichtrood van kleur en geen slijm en geen menstruatieklachten.
Dat wilde ik dus ook vragen. Afgaande van je vorige topic dat er niet echt gepenetreert is en er alleen voorvocht bij is gekomen lijkt het me toch vrij onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het helemaal onmogelijk is. Ik denk alleen dat de kans héél klein is. Vandaar dat ik ook denk dat het iets hormonaals is. Wat je vriend betreft: als blijkt dat je onverhoopt toch zwanger bent dan denk ik dat je dat het beste zo rustig mogelijk moet bespreken. En ook heel duidelijk moet maken dat je dit kind wilt houden. Gezien je problemen met vaginisme lijkt me dat ook wel heel erg logisch. Het is dan aan hem natuurlijk wat hij hiermee aan wil. Probeer in ieder geval alles rustig op een rijtje te krijgen. Wat wil ik...hoe wil ik het....en wat zijn de mogelijkheden? Heel veel succes in ieder geval Liefs, Gerrina
Vandaag bleek mijn urine niet testbaar omdat er wat menstruatiebloed in zat. Dus de dokter kan nog niet testen. Vandaag hoorde ik ook dat als je de pil slikt dat je met testen moet wachten tot 19 dagen na de laatste geslachtsgemeenschap omdat je lichaam trager zou zijn met aanmaak van hcg. Er werd verteld dat als ik nu al zou testen dat de test nee aan zou kunnen geven terwijl het mss wel ja is. Ondertussen ben ik de laatste paar dagen elke dag misselijk als ik mijn bed uit wil komen...echt niet grappig om dan niet te weten of het door zwangerschap komt ja of nee. Gistermiddag zaten mijn borsten en een deel van mijn buik ineens onder de rode vlekjes en gisteravond weer weg. wat is dat toch allemaal? Ik weet het allemaal ff niet meer hoor...ik heb het idee dat mijn lichaam op zijn kop staat. alle klachten op rij; - moe zo moe dat ik smorgens mijn bed weer in wil - elke morgen misselijk, soms savonds ook zo erg dat ik mijn eten weer uit wil spugen, smorgen idem dito - rommelende maag en darmen - rare menstruatie zonder de normale klachten - ineens rode vlekjes op borsten en buik - sinds gister hoeft er maar iets te gebeuren of ik begin te huilen
Hey vissie, Zijn inderdaad klachten die bij een zwangerschap KUNNEN horen, MAAR: je kan nu ook last hebben van deze klachten omdat het misschien tussen je oren zit? Je bent er blijkbaar zoveel mee bezig, dat je lichaam daar op reageert. Ik zeg niet dat je wel of niet zwanger bent, maar het kan hierdoor komen. Probeer (lekker makkelijk gezegt ) rustig af te wachten en doe volgende week of iets later nog eens een test. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte meis!!!
Ik had net mijn vader aan de telefoon. Volgens hem had mijn moeder dezelfde symptomen als ik in de vroege zwangerschap. Ook misselijk en buikpijn en rode vlekjes op de borsten die ook weer gingen. Als ik het zo hoor maak ik een goede kans. Mocht het zo zijn dan hoop ik echt dat deze buikpijn enzo 9 maanden aanhoudt. Ik heb echt krampjes nu onder in de buikstreek en een soort apart soort spierpijn waardoor ik vanuit liggen bijna niet kan gaan zitten. Dan voel ik echt een soort spierpijn. Ik kan alleen voorlopig nog niet testen. We zien het wel......deze boot gaat of naar babyland of naar onbewoon land!