Bikinilijn bijhouden met een dikke buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Ik vind het echt een drama om me nu daaronder te scheren.. hoe doen jullie dit? Ik kan echt niet meer zien waar ik mee bezig ben. Nat scheren durf ik nu niet meer, dus doe het nu maar een beetje uit de losse pols voor de spiegel met m'n lady-shave.. maar dan nog kan ik het niet goed zien... pffff.. en met de lady-shave moet het zo vaak!

Ik wilde eigenlijk een paar weken geleden een "brazilian-wax" laten doen (alles eraf harsen) zodat ik van al dat haar af was voor een poosje, maar mijn huid is nu erg droog en schilferig en daarom wilde die vrouw dat niet doen.. ze was bang dat mijn huid er nu te gevoelig op zou reageren en ik er te veel last van zou krijgen.... :(

Maar goed.. hoe doen jullie dit?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    met een spiegeltje of iets misschien een idee?

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    voor de spiegel kun je tot week 40 de boel lekker bijhouden hoor... :)

4. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    ik heb een lieve vriend die me helpt
    lekker onder uit hem het werk laaten doen ;)

5. Maud

Maud Lid

29 nov 2005
    17
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het met een spiegeltje gedaan maar beter was het nog als mijn man het deed.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik scheer het voor de spiegel, of laat het mijn vriend doen :)

7. Anique

Anique Niet meer actief

Nou... vind het best een geklooi met een spiegeltje, hoe ik dat spiegeltje moet houden/neerzetten en dan moet het licht nog goed zijn.. haha., wat een gezeur :)

8. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik vind een spiegel ook een heel gedoe, lukt me niet zo...

Maar ben dus niet de enige die ermee bezig is...

Catheleine

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb het onder de douche steeds met een scheermesje op gevoel gedaan. Tot 34 weken kon ik in bad nog zien waar ik mee bezig was trouwens.

10. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik laat het ook door m'n vriend doen...wilde eigenlijk laten laseren...maar dat mag pas na de zwangerschap weer

11. Anique

Anique Niet meer actief

Ben zo bang dat ik me snijdt dan... :pale:

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik deed het om de paar dagen met de ladyshave... geen idee of het er mooi uitzag, maar dat maakt toch ook niet uit?

13. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik kan het nu nog net zien, maar het gaat een stuk moeilijker! ik ga als ik klaar ben altijd nog even op een krukje zitten voor de spiegel en dan check ik of het overal eraf is.
    Waxen is bij mijn geen optie heb het namelijk voor me zwangerschap een keer laten doen, en Toen had ik 2 weken lang een geirriteerde /jeukende doos, omdat ik een gevoelige huid heb en ze waarschijnlijk geen 'schone' hars hadden gebruikt! (dus hars die ze al voor iemand naders hadden gebruikt)

Mijn vriend het laten doen, daar moet ik niet aan denken. Ik heb liever dat ik goed verzorgd ben en hem er niet mee lastig val!

14. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Dames,

Wat grappig is dit want ook begin dit probleempje te krijgen hahah.
    Gelukkig heb een hele lieve vriend die mij graag wil helpen.

Groetjes Debster

15. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik liet op het eind mijn mannetje de spiegel vasthouden. No way dat hij zich daaronder mocht wagen met een scheermes.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, als je straks aan het bevallen bent, dan maakt het je echt niets uit, hoe je eruit ziet daaronder. Ik maakte me daar ook druk om. Bij de een eventuele tweede zal me dat worst zijn.

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou mij wel hoor, vond het zo al schaamtelijk genoeg ;)

Ik had niet zo'n grote buik dus dat scheelt maar heb het tot op het laatst onder de douche gedaan, met zo'n ding met zeepje (kan toch echt ff niet op de naam komen), dat is toch iets minder scherp dan gewoon mesje.
    Kon een deel zien en de rest op gevoel.

18. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    gewoon met scheermes,en onder de douche!kan het nog redelijk bijhouden voorzover ik het nadien kan zien in de spiegel!

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me vriend deed het bij daan steeds en nu mag hij binnekort weer dat taakje op zich nemen.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij lukt het nu nog gewoon handig zelf, maar als het echt niet meer gaat heb ik al met m'n vriend afgesproken dat hij het gaat doen. Denk wel dat ik het nog een tijdje zelf bij kan houden onder de douche, desnoods gewoon op gevoel.

Deel Deze Pagina