Ik vind het echt een drama om me nu daaronder te scheren.. hoe doen jullie dit? Ik kan echt niet meer zien waar ik mee bezig ben. Nat scheren durf ik nu niet meer, dus doe het nu maar een beetje uit de losse pols voor de spiegel met m'n lady-shave.. maar dan nog kan ik het niet goed zien... pffff.. en met de lady-shave moet het zo vaak! Ik wilde eigenlijk een paar weken geleden een "brazilian-wax" laten doen (alles eraf harsen) zodat ik van al dat haar af was voor een poosje, maar mijn huid is nu erg droog en schilferig en daarom wilde die vrouw dat niet doen.. ze was bang dat mijn huid er nu te gevoelig op zou reageren en ik er te veel last van zou krijgen.... Maar goed.. hoe doen jullie dit?
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het met een spiegeltje gedaan maar beter was het nog als mijn man het deed.
Nou... vind het best een geklooi met een spiegeltje, hoe ik dat spiegeltje moet houden/neerzetten en dan moet het licht nog goed zijn.. haha., wat een gezeur
Ik vind een spiegel ook een heel gedoe, lukt me niet zo... Maar ben dus niet de enige die ermee bezig is... Catheleine
Ik heb het onder de douche steeds met een scheermesje op gevoel gedaan. Tot 34 weken kon ik in bad nog zien waar ik mee bezig was trouwens.
ik laat het ook door m'n vriend doen...wilde eigenlijk laten laseren...maar dat mag pas na de zwangerschap weer
Ik deed het om de paar dagen met de ladyshave... geen idee of het er mooi uitzag, maar dat maakt toch ook niet uit?
Ik kan het nu nog net zien, maar het gaat een stuk moeilijker! ik ga als ik klaar ben altijd nog even op een krukje zitten voor de spiegel en dan check ik of het overal eraf is. Waxen is bij mijn geen optie heb het namelijk voor me zwangerschap een keer laten doen, en Toen had ik 2 weken lang een geirriteerde /jeukende doos, omdat ik een gevoelige huid heb en ze waarschijnlijk geen 'schone' hars hadden gebruikt! (dus hars die ze al voor iemand naders hadden gebruikt) Mijn vriend het laten doen, daar moet ik niet aan denken. Ik heb liever dat ik goed verzorgd ben en hem er niet mee lastig val!
Hoi Dames, Wat grappig is dit want ook begin dit probleempje te krijgen hahah. Gelukkig heb een hele lieve vriend die mij graag wil helpen. Groetjes Debster
Ik liet op het eind mijn mannetje de spiegel vasthouden. No way dat hij zich daaronder mocht wagen met een scheermes.
Hahaha, als je straks aan het bevallen bent, dan maakt het je echt niets uit, hoe je eruit ziet daaronder. Ik maakte me daar ook druk om. Bij de een eventuele tweede zal me dat worst zijn.
Nou mij wel hoor, vond het zo al schaamtelijk genoeg Ik had niet zo'n grote buik dus dat scheelt maar heb het tot op het laatst onder de douche gedaan, met zo'n ding met zeepje (kan toch echt ff niet op de naam komen), dat is toch iets minder scherp dan gewoon mesje. Kon een deel zien en de rest op gevoel.
gewoon met scheermes,en onder de douche!kan het nog redelijk bijhouden voorzover ik het nadien kan zien in de spiegel!
Bij mij lukt het nu nog gewoon handig zelf, maar als het echt niet meer gaat heb ik al met m'n vriend afgesproken dat hij het gaat doen. Denk wel dat ik het nog een tijdje zelf bij kan houden onder de douche, desnoods gewoon op gevoel.