hoevaak snij-prik-verbrand jij je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

het staat hier boven

ik verbrand mij wekelijks snij mij wekelijks en als ik een naald ik mijn handen heb dan steek ik me gegarandeerd.

nog meer klunzen?

verbranden aan de oven aan de pannen aan de hete kraan
    snijen en been zelf mijn vlees uit en dat gaat nog wel eens verkeerd onders mijn opleiding

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uber kluns!

Ik snijd mezelf dagelijks in mn vingers.

En verbrand mezelf ook regelmatig vooral een hete pannen of de over :D

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou elke week wel een keer. :)

4. Hier is het zo erg dat ik vaak krassen en wondjes vind op mijn lichaam en geen idee heb hoe ik er aan kom!

Maar snijden, prikken en verbranden valt hier op zich mee. Heb vaker dat ik me kennelijk stoot. Dat gaat de hele dag door. :D

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Doorgaans toch wel 1x per week...Vooral branden aan pannen of de oven.
    Mocht het een week niet gebeuren, heft het zich vaak de week erop wel weer op, door me ook ergens aan te prikken. Vooral sateprikkers, als ik die te snel wil pakken, schieten ze onder m'n nagels (auw).

Snijden gebeurt niet vaak, hoogstens 1x per maand aan m'n scheermes.

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Echt bijna nooit. Misschien twee keer per jaar ofzo. Maar nu heb ik hardop gezegd bijna nooit dus zal het vanavond wel gebeuren ;).

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tegenwoordig valt het mee..... maar snijden, branden enz... ik ben er geen vreemde mee... ik denk ook altijd dat dat blok in de openhaard nog niet heet is;) Ach dan brand je je wel eens....

Laatste keer ging ik een zonnebloem uit de geschenkverpakking halen.. en bloemenzaak had korting gehad op plakband... denk dat er een rolletje om zat.. dus ik wilde die open halen met de snoeischaar;)
    Die wondt was dus zelfs te diep voor mij en ik was het wel een beetje eens met de rit naar de eerste hulp;)

8. Wat zijn jullie onhandig! :p

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik moest hier zo om lachen :D klinkt zooo bekend...

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

dagelijks, ik had mijn blond moeten verven, gisteren nog pakte ik met mijn volle hand de ovenschaal beet die net uit de oven kwam .. Ach ff in het koude water en het gaat wel weer over. Vanmorgen sneed ik in mijn vingers toen ik de korstjes van het brood afsneed .. Tja, beetje bloed maar doekje erom heen en klaar ... Ben het wel gewend hoor hahahahah :D

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nooit eigenlijk...

Heb soms wel eens een kras dat ik denk hoe kom ik daar nu aan of blauweplekken op mijn benen..

Maar snijden verbranden etc etc niet..

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk krassen en blauwe plekken heb ik dus nauwelijks... (en als ik ze heb weet ik heel goed hoe ik eraan kom)

13. Within

Within Niet meer actief

Ik ben een redelijke kluns.

Gisteren nog hete thee over me heen gehad, stoot regelmatig een teen tegen de eettafel of loop tegen de deurposten op. Blauwe plekken en krassen zijn me ook erg bekend :p (al komen die krassen vooral van de katten..)

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Bij ons thuis hebben we last van een agressieve kaasschaaf. Ik denk dat 'ie vroeger mishandeld is ofzo en daardoor niet helemaal te vertrouwen is. Ga 'm maar eens in therapie sturen, want mijn zoontje van 3 vroeg me laatst al of ik nu alsjeblieft héél voorzichtig wilde doen omdat hij het niet leuk vond als mama wéér een snee in haar duim had :)

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahahahaha.. Owh Margreet zo'n kaasschaaf hadden mijn opa en oma ook!! En het was altijd opa zijn duim die hij moest bijten.. Oma vondt hij wel lief!!

16. Bri

Bri Niet meer actief

Pannen, ovens en andere hete dingen in de keuken hebben bij mij een hoop brandwondjes veroorzaakt. De ergste was die met een spat hete olie op mijn hand, wat deed dát een pijn. Brandwonden heb ik niet zo héél vaak, maar toch wel een paar keer per jaar.

Ik snijd me minstens een keer per week ergens in m'n hand. Dat kan zijn aan een mes, de kaasschaaf of 'gewoon' aan een stuk papier.

Ben ook best een kluns ja.

17. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Elke keer als ik met een pan of oven in contact kom, verbrand ik me. Behalve vandaag. Dacht de pan te slim af te zijn door hem op te pakken met mijn hand in m'n mouw. Het vuur stond iets hoger dan verwacht, dus trui in de fik. Was gelukkig snel genoeg zodat ik me niet kon branden aan m'n trui :)

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet wel 1 ding melden... ik heb hier echt last van gedeelde smart is halve smart.... Ik ben zooo blij met al jullie ongelukjes.... ik heb eindelijk een antwoord om het gemopper van mijn man dankzij jullie!!

Volgende keer als ik me snijdt/brand/enz... en er gemopper komt... zeg ik.. denk je dat ik de enige ben die nu....;) er zijn er vast wel meer die even eigenwijs zijn:D:D:D

Toch hoop ik dat we in de toekomst wijzer en handiger zullen zijn:p

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik ben ook echt wel onhandig. Brand me regelmatig aan de oven, pan of heet water, heb vaak onverklaarbare snijwondjes aan mijn handen en regelmatig blauwe plekken op mijn benen omdat ik gewoon dom ergens tegen aan loop.

20. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

hahahha, wat zijn jullie een lomperikken :p

Gelukkig heb ik bijna nooit geen last van meer. Vroeger wel toen deed ik veel dingen tegelijk en snel. Nu gaat alles in een regelmaat dus doe ik mezelf minder snel zeer. Als alles gehaast moet, ja dan wil het wel eens mis gaan.:D

Deel Deze Pagina