schoonmaakmiddelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angelina, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    vandaag ben ik mezelf te buiten gegaan aan poetsen. ( vrijwillig ja ) Ik heb allerlei schoonmaakmiddeltjes gebruikt, en ja het is schoon. Maar.......Nou lees ik toevallig net dat schoonmaakmiddelen slecht zijn voor de baby. Hoe doen jullie dat nu? Gestopt met poetsen,latex handschoenen, middeltjes op plantaardige basis? Of...Gewoon poetsen? Groetjes Angelina
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Gewoon poetsen! Giftige stoffen zoals ammoniak, bleekwater, spiritus zeer beperkt (alleen eigenlijk bleek voor op t toilet) en met latex handschoenen aan.
     
  3. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    Ik laat me verwennen en het vuile werk door mijn vriend opknappen hahahaha nee geintje ik probeer ook chemische middelen te vermijden.
    knufff Sylvia
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik poets ook vrolijk verder... en in de tijd dat ik nog bij de kijkshop werkte, deed ik ook de ramen met sprititus... wist toen nog niet dat het schadelijk kon zijn... (ik heb heel wat spiritus "gesnoven") maar dit hard gelukkig geen werking op het kindje... dus nu thuis kijk ik er wel even mee uit....
     
  5. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ssssst niet zo hard zeggen dat het geen kwaad kan. Heb mijn vriend net overtuigd dat het wel kwaad kan. Hahaha... Nee hoor, mooi dat het niet uitmaakt, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken. Denk gewoon dat je voorzichtig moet zijn met alle chemische middeltjes, maar als je goed vertileert, kan het geen kwaad...
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik poets ook gewoon, en manlief helpt bij de lichamelijk wat zwaardere klusjes...
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik poets ook gewoon verder, ;)
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik poets ook gewoon door hoor. In de lucht in de stad of kroeg zitten ook schadelijke stofjes...Je kunt ze nooit allemaal vermijden denk ik ;)
     

Deel Deze Pagina