Haar verven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvie, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal!

    Soms hoor je dat het slecht is om je haar te blonderen (verven) tijdens de zwangerschap, klopt dit nu of niet?

    groetjes
     
  2. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ik zou het niet weten maar ik verf mijn haar ook gewoon tijdens mijn zwangerschap

    en ik kaat het ook gewoon door mijn kapper doen ook

    groetjes roelien
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    tegen mij is gezegd dat je het beter niet kunt doen, het is ook niet echt iets wat noodzakelijk is, maar de meningen zijn erover verdeeld. Ik neem liever geen risico.
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Gewoon je haren verven, hoor! Ik doe het ook, de verf van tegenwoordig is echt niet schadelijk voor je kindje anders zou dat toch ook op de verpakking moeten staan!

    Gr. Niki
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja ik weet het ook echt niet waarom ze dat zeggen, heb het ooit eens ergens gehoord maar vond er nergens meer informatie over vandaar dat ik het hier eventjes vraag.

    groetjes en bedankt voor jullie reacties
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
  7. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Monika!!

    Groetjes
     
  8. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ok veel wijzer ben ik er wel niet uit geworden want de ene zegt wel de andere zegt niet :)

    Het is een beetje je eigen keuze veronderstel ik. Mechen (geen flauw idee hoe je dat schrijft) kan denk ik dan wel niet echt kwaad want dat komt niet aan je hoofdhuid.

    Grtz
     
  9. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Dit vond ik op http://www.interhair.be/tipsenadvies.asp?id=1443


    Mag ik mijn haar nog kleuren tijdens de zwangerschap?


    Als je zwanger bent, mag je eigenlijk alle haarbehandelingen laten toepassen, maar let op met producten die chemische elementen bevatten. bv. Ammoniak is een ingrediënt dat zich vooral in producten bevindt die worden gebruikt bij kleuringen en ontkleuringen. Je kapper moet er uiterst waakzaam op zijn dat de ammoniak niet in contact komt met je hoofdhuid.Niet altijd even gemakkelijk! Daarom is het aan te raden een kleur te laten zetten op biologische basis.
     
  10. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik was van plan mijn lichaamshaartjes (armen en buik) licht te maken (schijnen ze toch zo'n spulletje voor te hebben..?)
    Begrijp ik nou dat dit dus ook niet zou mogen??
     
  11. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik laat het niet verven, ik kom mn zwangerschap wel door met kleurspoelingen. Als er wat mis zou blijken te zijn later zou ik altijd blijven denken dat het toch door het verven kwam en ik zou het mezelf nooit vergeven.
     
  12. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Het kan echt geen kwaad. Ik ben zelf kapster en bij ons in de salon werken ook meiden die zwanger zijn dus wij zijn op zoek gegaan bij de bond. Het is zo dat blondering van vroeger stuifde en als je die inhaleert is dat niet goed ook niet voor nietzwangeren . De blondering van nu is stuifvrij dus het is ok . Het ook zo dat er op de haarkleuringen bij de drogist spoeling staat maar vaak is het niet het geval. Als je 2 flesjes bij elkaar moet mengen is het geen spoeling ( flesje kleur flesje waterstofperoxide) . Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en als je er nog iets over wilt weten kun je het me altijd vragen.

    liefs caroline
     

Deel Deze Pagina