dun baarmoederslijmvlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by roeska123, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb gisteren een inwendige echo gehad ivm buikpijnklachten die al ver voor mijn eisprong aanwezig waren.

ik heb 21 mei een eisprong gehad op dag 46 van mijn cyclus.

de gynaecoloog vertelde mij dat ik een heel dun baarmoederslijmvlies heb, en dat dat niet klopt met het 2e deel van mijn cyclus.
    ze zei dat ik niet zwanger kon zijn en dat er op korte termijn geen menstruatie zal komen.

maar nu heb ik nog steeds een hoge temperatuur en ook veel buikpijn/kramp. vanaf maandag heb ik ook zeer weinig bruinverlies met kleine stolseltjes variƫrend van donkerbruin naar nu zeer lichtbruin.
    ik zit nu op 11 dpo.

zou het kunnen dat het baarmoederslijmvlies zich alsnog ontwikkelt en ik misschien alsnog zwanger zou kunnen zijn/worden deze ronde?

alvast bedankt voor een reactie.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het is lastig te zeggen.

Bij dun baarmoederslijm zou je denken aan het begin van de cyculs want het bouwt zich op in de cyclus.
    Maar uit jou verhaal haal ik dat je juist in het 2e deel van de cyclus zit dus dan zou je inderdaad een ander beeld hebben op de echo.

Groetjes Ineke

Share This Page