eerder bevallen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwangeremiep, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Vroeg me af of jullie hier ook last hebben of last van hebben gehad..
    Ben morgen 29 weken en heb al zo'n ander halve week het gevoel dat de baby elk moment kan komen!
    Bedenk mezelf dan maar dat het vast wel niet zo zou zijn, en dat ik er zelf gewoon heel erg mee bezig ben met de laatste dingetjes regelen..
    Hebben jullie hier ook last van/gehad?? en in hoeverre klopte jullie gevoel??

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hier hetzelfde maar als vanaf het begin van de zwangerschap dat ik hem niet echt ga uitlopen ergens begin in wk 30 dacht ik wel dat rond die tijd zal bevallen maarja kijk mijn banner...gelukkig niet zo vroeg maar heb het wel echt gedacht heel naar...

Ik hoop vannacht hihi of iig voor volgende week maandag..

3. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi hij komt dus toch later als wat jij dacht.. (gelukkig ook maar!) wens je veel succes met de laatste loodjes in dit warme weer

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Heel veel vrouwen denken vroeger te bevallen en gaan meestal overtijd!

Ik denk dat het meer komt omdat je gewoon wilt hebben dat je kindje vroeger komt ;)

5. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop ik ook inderdaad en denk ik ook wel (aan de ene kant) omdat ik er zo veel mee bezig ben met de ''laatste'' dingetjes, en wil hem zo graag zien!!!! maar heb t gevoel alsof ik op knappen sta en dat hij al snel komt.. (hopen van niet natuurlijk)

6. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dit ook! ik wist gewoon dat ze eerder kwam, en ze kwam met 36.2

nu denk ik weer aan de ene kant dat ze eerder komt, maar ik wil er me niet teveel op vasthouden voor het geval ze met 42 weken komt haha, dan lijkt het alsof ik 6 weken overtijd ben :p

maar diep van binnen denk ik dat het weer een 36.37 weken kindje word

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Nou ik had geen idee dat ik vroeg zou bevallen en kijk naar mijn handtekening :)

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ik dacht ook dat ik eerder zou gaan bevallen, zelfs de verloskundige dacht dat. En ik ben met 42 weken ingeleid.

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik wist vanaf het begin al dat mijn dochter heel lang zou blijven zitten.
    En jahoor, ze werd een dag voor het inleiden geboren met 41+4.
    Dus bij sommige vrouwen klopt hun gevoel wel degelijk.
    Al is mijn verhaal het omgekeerde van de jouwe, het komt toch op hetzelfde neer. :)

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik had ook het gevoel dat ik rond week 28 zou bevallen. Ik denk dat het mijn angst was. Lijkt me verschrikkelijk als je baby in het ziekenhuis moet blijven dus ben blij als ik 37 weken ben.

11. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Ik heb bij de vorige zwangerschap helemaal niet het idee gehad dat ik eerder zou gaan bevallen en dat was dus wel zo (6 weken) en nu denk ik dat ook en zal ik wel de 40 weken uitzitten!

12. De mama van

4 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had wel het gevoel dat ik eerder zou bevallen, maar niet gedacht dat het zooo vroeg zou zijn...30+4.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij de oudste had ik voorweeën op 26w, waren er van overtuigd dat ik te vroeg ging bevallen. uiteindelijk is zoonlief op 41w geboren... Gyn had het zelf niet verwacht. Nu denk ik al van vorige week dat het voor elke dag is, loop nog altijd rond ;)

14. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij deze zwangerschap heb ik vanaf het begin geroepen ik beval in week 36. Nou niets gebeurd. Ook dacht ik 28 juni . is ook niks gebeurd . Toen dacht ik 4 juli maar ook niks. haha

15. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vanaf begin gezegd vroege bevalling maar denk dat ik gewoon loop tot 42 weken al hoop ik eerder hihi
    Ik heb nog zon gevoel dat het zondag zou kunnen gebeuren we zullen zien

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb het 4 keer gedacht, en 4 keer is mijn bevalling ingeleid. De 1e 2 keer met 42 en 42.2, de 3e en 4e keer met 40 wkn. Geen vroege baby dus.... en ik maar wachten.
    Heb me voorgenomen om me deze keer niet meer zo gek te maken!

17. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn hele omgeving wisten dat ik zeker niet overtijd zou gaan..
    Misschien zelfs iets eerder..
    Met exact 38w bevallen..

18. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Had het gevoel eerder te gaan bevallen en dat was ook zo, met 35 wk. Nu weet ik na deze zwangerschap dat mn baarmoeder geen voldragen kindje kan dragen, dus ik ga er van uit dat ik ooit weer eerder zal bevallen.

19. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bij mijn eerste dacht ikzelf verloskundige en familie dat ik eerder zou bevallen.
    Ik liep al vanaf 19 weken met voorweeen kreeg bedrust opgelegd.
    Maar mevrouw kwam pas met 40 weken en 2 dagen:D
    Liep wel al een hele tijd met 4cm ontsluiting.
    Nu hoop ik of eerder te bevallen of later want ik wil namelijk niet op mijn dochter haar eerste verjaardag bevallen:p

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier andersom. Ik ging er vanuit dat ik overtijd zou lopen. Op donderdag nog op controle geweest (36+5) wanneer ik ingeleid zou worden bij overtijd lopen, dag erop lag ik in het ziekenhuis met gebroken vliezen.. Ze is met 37+1 geboren.

Deel Deze Pagina