Hoi, Iemand die misschien dat hele vervelende irritante gevoel herkent en heel toevallig ook weet wat het is? Het lijkt of er continu een triltunctie afgaat... In mn muts hahaha.. Het zakt even af en dan begint het weer. Is al goed de hele middag bezig en word er gek van!
Whahaha Geen flauw idee, maar ik zit nu met een big smile achter de laptop.. Lol, U made my day! Lijkt me wel een beetje vervelend Maar heel komisch om te lezen haha
Klinkt als een trillende zenuw... Net als je kunt hebben bij een trillend ooglid. Komt vaak door een (onbewuste) spier-spanning/overspanning van een spier, geloof ik...
Ik heb dat gevoel wel eens in mijn onderbuik. Ik dacht dat het van de baby was, het vlindergevoel zeg maar. Anders zou het spanning kunnen zijn. Heb je je erg druk gemaakt ergens over?
Herken het ook van tijdens mijn zwangerschap. Net als idd bij een trillend ooglid, heel vaag gevoel haha. Trok vanzelf weer weg
Ik ken het ook. Nog nooit eerder gehad en met 8 weken zwanger heeft het voor 1 avond de hele avond getrild. Erg irritant. Vooral omdat je dus geen uit knop hebt Verder niet meer gehad...maar maak me er ook niet druk om. Zal idd een zenuw zijn.