Trilfunctie in de Ehhh..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Onder water, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hoi,

Iemand die misschien dat hele vervelende irritante gevoel herkent en heel toevallig ook weet wat het is? Het lijkt of er continu een triltunctie afgaat... In mn muts hahaha..
    Het zakt even af en dan begint het weer. Is al goed de hele middag bezig en word er gek van!

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Whahaha:D

Geen flauw idee, maar ik zit nu met een big smile achter de laptop.. Lol, U made my day!

Lijkt me wel een beetje vervelend:$ Maar heel komisch om te lezen haha

3. Klinkt als een trillende zenuw... Net als je kunt hebben bij een trillend ooglid. Komt vaak door een (onbewuste) spier-spanning/overspanning van een spier, geloof ik...

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier moest ik ook gelijk aan denken! :D

5. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    :D haha,

de batterij uithalen mss ;) , neen denk ook dat het een geklemde zenuw ofzo is!

6. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb dat gevoel wel eens in mijn onderbuik. Ik dacht dat het van de baby was, het vlindergevoel zeg maar. Anders zou het spanning kunnen zijn. Heb je je erg druk gemaakt ergens over?

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Herken het ook van tijdens mijn zwangerschap. Net als idd bij een trillend ooglid, heel vaag gevoel haha. Trok vanzelf weer weg ;)

8. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik ken het ook. Nog nooit eerder gehad en met 8 weken zwanger heeft het voor 1 avond de hele avond getrild. Erg irritant. Vooral omdat je dus geen uit knop hebt :D

Verder niet meer gehad...maar maak me er ook niet druk om. Zal idd een zenuw zijn.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Kun je er niks aan eh.... doen?
    *zegt zij heel voorzichtig en omslachtig?* :)

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Haha wat is de vind ik leuk knop! Ik heb het ook af en toe sinds week 23 hen is wat het is

Deel Deze Pagina