een paar jaar geleden hebben we bij een autobedrijf een kia rio gekocht een hele leuke auto en we hebben er weinig problemen mee gehad. nu zochten we 2 weken geleden een andere auto en we zijn weer naar hetzelfde bedrijf gegaan omdat het de vorige keer goed bevallen was. dit keer kochten we een citroen c3. alleen na een week lekte deze auto erg veel olie. het bedrijf is de auto komen ophalen en we kregen een leen auto. 2 dagen later werd de auto terug gebracht echter was de chauffeur die onze auto terug bracht dronken! niet echt fijn dus gisteren begaf de auto het weer we weten nog niet wat het probleem is. ze hebben de auto vanmorgen teruggebracht en ze vertelde dat het een klein probleem was en dat we de auto voor 18.00 terug zouden hebben (dus dit keer geen leenauto). maar nu is het onderhand 7 uur geweest en onze auto is nog niet terug. het bedrijf is telefonisch ook niet meer bereikbaar! enorm vervelend want ik ben enorm afhankelijk van de auto en moet morgen naar het ziekenhuis. ik hoop enorm dat onze auto vanavond nog teruggebracht word.
Dan regel je morgen een ov chipkaart of een taxi indien de auto er nog niet is. Probleem opgelost, slotje dan maar?
Koop dan ook geen Citroën, sch.ijtauto's Nee maar serieus... heel vervelend, hoop dat ze auto morgenvroeg retourneren.
Tja naar mijn weten hoort de garage jou te bellen als d auto niet klaar is zodat je dit soort dingen niet hoeft te regelen en dus alsnog een leen auto krijgt Mocht je je auto toch niet krijgen en toch een van bovenstaande doen zou ik het geld bij de garage declareren.
openbaar vervoer is niet handig als je alleen bent met 2 jonge kinderen en rolstoel gebonden bent. taxi zou eventueel nog kunnen.
Wat een flauwe reacties, een auto is vaak geen kleine uitgave en dan wil je gewoon dat hij het doet en dat je in ieder geval fatsoenlijk behandeld wordt.. Flink balen! Zou morgenvroeg gelijk contact opnemen, of vanavond een mail opstellen met alles wat er is gebeurd, dan heb je het gelijk alles zwart op wit.. Misschien kun je de koop nog ongedaan maken, je hebt ze een kans geboden om te repareren.. Is het een dealer of een kleine garage? Want klinkt wel erg fout, dronken, te laat, kapotte auto.. Groetjes, Carlien
bedankt voor je reactie! het is bovag garage. vrij groot maar doet alleen in tweedehands auto's we hebben ze net een mail gestuurd alleen helaas nog geen enkele reactie. als het morgen nog niet is opgelost dan gaan we de rechtsbijstand om advies vragen wat we kunnen doen. ik baal hier ontzettend van omdat ik geheel afhankelijk ben van een auto.
Ja, gewoon vervelend.. Morgen maar even afwachten en bellen of de mail aan is gekomen, laat je het nog even weten? BOVAG garantie Over BOVAG | BOVAG En de ANWB legt het wat beter uit.. Klachten na aankoop auto - ANWB Groetjes, Carlien
Ik snap niet wat je verwacht dat ts met deze reactie kan.. Maargoed, hopen dat ze hem nog brengen en anders morgen vroeg gelijk bellen.. Wel raar dat je niks hoort. Hoop dat je snel wat hoort!
Ik rij al 12 jaar Citroen (2e auto, allebei tweedehands) en nooit problemen mee gehad! Gewoon het gebruikelijke onderhoud. Je kan met elk merk pech hebben.
de auto werd gisteren om 22.50 teruggebracht. we hebben wel een klacht bij het bedrijf ingediend omdat we het niet netjes vinden dat er niet eventjes gebeld werd dat het later werd. we hopen nu ook dat de auto verder in orde is.
Wow!! Wat voor een tijdstip is dat zeg:S ik zou er vandaag langsrijden en om uitleg vragen. Dit slaat nergens op..
Echt wat een tijd! Ik zou echt boos zijn.. Maar ik hoop voor je dat je vanaf nu op je auto/ garage kunt rekenen, is toch wel fijn als je er afhankelijk van bent.. Goed dat je schriftelijk een klacht in hebt gediend, ben benieuwd of je nog een reactie krijgt.. Groetjes, Carlien