Ik kom regelmatig op Facebook van die berichten tegen over die kaarsen waar sieraden in zitten.. Ik krijg er zo'n kindersurprise gevoel bij Heeft iemand wel eens zo'n kaars gehad, ruiken ze een beetje lekker? Is het sieraad wat er in zit nog een beetje de moeite waard? Ben aan het twijfelen om er een voor mijn zus te kopen. Alvast bedankt!
Klinkt heel erg leuk.. Nog nooit van gehoord. Ik zie dat de waarde van de sieraden kunnen verschillen "De waarde van het sieraadje dat in de kaars zit, ligt tussen 10 en 250. "
Ben eens gaan kijken en het idee is wel heel leuk, ik begrijp alleen dat je niet kan bepalen wat voor een sieraad erin gaat (maat en prijs)
Idee is leuk....maar slaat nergens op. Je weet niet hoe het sieraad eruit zie, dus wellicht niet iemands smaak. Daarnaast is de ring wellicht niet iemands maat, dus heb je er niks aan. En je weet de waarde van het sieraad niet.....en ik geloof er niks van dat je een ring van 250 euro krijgt.
Oh ja, heb er weleens over gelezen. Maar ook veel slechte reviews, lange levertijden of helemaal niet geleverd..
Ik ken iemand die er een paar gekocht had. Je weet idd niet wat er in zit maar ik vond een ring die erin zat echt wel aardig neutraal. Zo duur was de kaars volgens mij ook niet, weet even niet meer wat het kostte maar ik schrok niet van de prijs. Ik vind het een leuk idee.