Haar wassen een ramp, iemand tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jerami, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hahaha hier moest ik om lachen! Dat werkt hier niet meer denk ik. Hij hoort ook elke keer een vogel/tractor/poes/hond enz in het fototoestel zit maar dat gelooft ie inmiddels niet meer ;)

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Zo hebben wij het ook een tijd gedaan. Het is hier ook 2 jaar lang een drama geweest, ik wastte het echt maar 1x in de 3 maanden omdat ik echt geen zin had in een strijd. Inmiddels gaat het zonder bril ook, ze vind het nog steeds niet leuk dus ik doe het ook gelijk als ze onder de douche staat, maar het is geen gevecht meer. Dus ik kan haar haar ook wat vaker wassen

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier heeft zoonlief zn eigen speciale handdoekje gekregen (gewoon een gasten handdoekje die hij zelf heeft uitgekozen bij hema) en die doet hij zelf voor zn ogen en 'kijkt' dan omhoog. zijn 'speciale' doekje zorgt er voor dat zijn ogen niet nat worden. tis dus een soort magisch doekje voor hem :p
    ik leg hem ook altijd heel rustig uit dat mama hem nooit au zou doen en haren wassen heel snel kan als hij alleen maar naar boven hoeft te kijken en mama verder al t werk doet. hoe beter hij mee werkt, hoe sneller hij er vanaf is. nou dat vond ie wel goed klinken :p sinds dien geen gevecht meer

4. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft papa de oplossing een paar weken geleden gevonden door met haar zittend op de grond te douchen en haar dan te laten liggen met haar hoofd op zijn been of zelfs voet voor het haren wassen. Dan spoelt het lekker achterlangs zonder problemen.

Dat rare kind vindt het zelfs lekker nu :D

We doen het in bad ook, hoofdje op de rand leggen (iets onderuit gezakt). Nooit meer een probleem gehad.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Ow das een goeie! Hier onze knul kort haar dus snel klaar maar leuk vindt hij het niet! Kan uitleggen hoe hij moet doen wat ik wil maar dat werkt niet hahah. X

Deel Deze Pagina