Mijn mannetje en ik waren altijd heel leuk met elkaar. En toen werd onze dochter geboren.. (1 maand geleden pas) En we groeiden een beetje uit elkaar. Hierbij komt ook nog eens dat zijn moeder mij haat. En dat ze de kleine boycott. En dat is natuurlijk niet leuk voor mijn mannetje, maar goed. Waar het om gaat is het volgende. We hebben dus een aantal keer flinke ruzie gehad. En normaal was ik altijd diegene die het goed kwam maken. Een kus of een knuffel. Nu hebben we elkaar al een paar dagen niet aan geraakt.. (letterlijk niet). Hij werkt de hele dag. Maar als hij dan thuis is, dan rent ie naar de computer en blijft vervolgens tot diep in de nacht (tot 2 a 3 uur 's nachts) achter de computer. Ook heeft ie een blokkeringscode op zijn telefoon gezet. En gisteren was het half 2, ik sliep al vroeg maar was net wakker geworden. Toen ging zijn telefoon(hij was in de woonkamer), dus ik liep naar de woonkamer. Alles was donker, toen werd hij wakker. (Alleen ken ik hem al jaren en weet dat hij deed alsof hij sliep.) Ik zei dat ie net gebeld werd en hij begon te zeggen dat hij schaatsen wilde kijken of iets dergelijks.. Het is toch vaag? Of zie ik ze vliegen?
Nou een blokkeringscode vind ik al vaag! en dat ie net alsof doet dat hij slaapt,en hij wordt gebeld,zou ik er ook wat achter zoeken..
Wel een beetje vaag ja.... Ben je bang dat hij vreemd gaat? En dat hij daarom zijn telefoon heeft geblokkeerd e.d.?
Ik zou er ook wat achter zoeken. Zeker na een code op de telefoon en nachtelijke telefoontjes. Weet natuurlijk verder niet echt jullie relatiesgeschiedenis.
Ja, he dus toch. Ben dus niet de enige.. Toch wel fijn om te lezen.. @aukje86: Ja, dat denk ik inderdaad. Of dat ie in ieder geval dingen doet die niet zo kosjer zijn. If you know what I mean. Nou, bang ben ik niet. Als ie beter kan, dan moet ie gaan.. @Claudia: Nee, want ik heb nog gekeken op de pc gisteren. En alle geschiedenis staat er nog. Behalve die van die dag dat ie zogenaamd sliep.. Weet jij toevallig hoe je geschiedenis kan terughalen? @Hm, wat kan ik vertellen. Al 4 jaar bij elkaar, waarvan 1 jaar en 3 maanden getrouwd. Altijd leuk met elkaar geweest.. Nooit vreemd gegaan, van beide kanten. Althans, niet dat ik weet..
Vervelend hoor! Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Mijn vriend denkt dat je de geschiedenis niet terug kan krijgen. Maar dat er wel bestanden op je computer blijven staan, dus als je een ICT techneut kent.... Ben benieuwd of het je lukt en waar hij dan naar heeft gekeken. Heb je een vermoeden?
oh meis, dat klinkt niet echt jovel idd, vind het erg vaag ook.. hoop wel dat het allemaal te verklaren is hoor..sterkte De gescheidenis staat linksbovenin, het ziet er als een ster uit, het is een icoon voor zowel je favorieten, feeds en geschiedenis, als je daar op klikt dan wijst het verder van zelf.
Ik hoop het ook. Shit, ik dacht ook al dat je de geschiedenis niet meer terug kunt krijgen, maar ik kan het proberen. Ik ken geen ict techneut, helaas. Jij toevallig wel? Ik heb geen idee. Ik ben er wel achter gekomen dat hij een aantal mailadressen heeft waarvan ik niks afwist. Ik wil hem er ook nog niet mee confronteren. Ik wil dingen eerst zeker weten en wat bewijs hebben..
lees niet goed..hihi, de dag dat je juist wil zien, die is er niet meer. nee dat zou ik ook niet weten hoe je dat terug kan zien.
Haha, dat is duidelijk.. Ben dan ook weer blij te lezen dat er 1 iemand is, bij wie de alarmbellen niet gaan rinkelen..
Ik hoop ook dat het te verklaren is, maar nu eventjes dingen uitzoeken dus.. Je had jezelf al verbeterd, haha. Thanks voor de uitleg, ook al is het niet echt nodig.
Denk je dat als je hem er mee confronteert zonder echt 'bewijs' dat hij eerlijk zal zijn als hij dingen doet die niet kunnen of denk je dat hij zou liegen? Ik zou hem er namelijk wel al meteen mee confronteren, maar meer ook omdat je aan mij direct ziet als er iets is wat me dwars zit...
Nou als ik nu in jou situatie zat zou ik er ook wat achterzoeken. Ik vind het raar dat er opeens een blokkeringscode is en ook wel heel toevallig dat die geschiedenis van die ene dag dat ie zogenaamd sliep weg is.. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent en blijkt achteraf dat je spoken ziet..
Mischien kan je alvast de instellingen veranderen wat betreft het wissen van de geschiedenis. Ik las hier iets: Als u niet wilt dat de cookies en bestanden horend bij websites in uw lijst Favorieten worden verwijderd, schakelt u het selectievakje Gegevens van favoriete websites behouden in. Geen idee of het werkt, weet niet of je er een melding van krijgt als je iets wil wissen.. snap je het nog een beetje hihi
ik zou er ook niet echt iets achter zoeken...dat nachtelijke telefoontje kan net zo goed per ongeluk zijn... heb ik ook wel eens gedaan bij iemand en zelf ook wel eens gehad....heb er toen ook een blokkering op gezet... tenminste als jij daarmee bedoeld wat ik denk dat je bedoeld? je bedoeld toetsvergrendeling? of bedoel je een pincode? als je ruzie hebt en niet met elkaar praat kan ik me er ook nog iets bij voorstellen dat hij zich slapende houd.... super kinderachtig... maar heb hier ook soms zo,n lullo als we ruzie hebben... en dat het fff niet zo lekker gaat... dat hoor je wel vaker... het is niet niks om samen een kindje te krijgen.... als alles altijd ok was.... dan heb je toch helemaal niet echt een reden om je zorgen te maken???? en vraag anders gewoon ff een keertje of je z,n telefoon ff mag gebruiken omdat de jouwe leeg is.... dan vraag je meteen ff de code... geeft hij hem dan is het ok ... geeft hij hem niet ..ja dan zou ik dat zelf ook wel vreemd vinden... gr Jose
Sorry ik moet zeggen dat bij mij ook alle alarmbellen gaan rinkelen als ik dit zo hoor. Zeker als hij eerder nooit zo deed. Misschien moet hij wel heel erg aan zijn nieuwe rol binnen het gezin wennen. Praat erover met hem. Vraag hem naar zijn vreemde gedrag. als hij antwoord en je gevoel zegt dat er iets niet klopt dan is het ook zo. Sterkte meid