Iedereen die mijn man en mij een beetje kent weet dat een normale, gezamenlijke foto een unicum is. Statistisch gezien zijn ongeveer één op de honderd foto's wel 'oké' en dan nog niet eens leuk. Of hij heeft zijn ogen dicht, zij heeft een onderkin, hij trekt een gekke bek, of we staan er beide op alsof we slechte kip hebben gegeten en de meest dichtstbijzijnde wc op 5 kilometer afstand is. Maarja... anyhow: zo af en toe piept er een leuk kiekje door de selectie. En mijn verbazing was dan ook groot toen ik de zoom instelde op het hoofd van mij en mijn lieftallige man. Zover ik kon zien stonden wij hier BEIDE echt heel erg leuk op. Ik was in gedachten al bezig met een canvas, ingelijste exemplaren voor familieleden en natuurlijk een extra kopie voor op het nachtkastje. Een dergelijk wereldwonder hoor je te omarmen niet waar!? Ware het niet dat dit kiekje geen duo-foto betrof, maar een gezinsshot. Ging de welbekende foto-vloek soms een generatie overslaan? Nouja... Kijk en oordeel zelf! Bekijk bijlage 465636 Dat gezegd hebbende: ik geloof niet dat wij de enige 3 personen zijn op aarde met nogal 'mislukte' familiefoto's. Dit kan vanzelfsprekend zijn van je eigen gezin, of het gezin van je ouders etc. Ik ben reuze benieuwd en kan wel een goede schuddebuik gebruiken vanavond.
Wel aardig gelukt toch en je zoon is een echte peuter lekker ondeugend doet wat die wilt handje voor zijn gezicht dat is denk het enige wat net niet ( klopt of juist wel) Leuke foto verder.!!
Oh ja herkenbaar! Vooral mijn man en kind kunnen er wat van hahaha. Maar ik zet ze niet hier. Kijk maar op Facebook. 🙈
Snap het niet maar ik vind het toch een leuke foto juist zo lekker spontaan terwijl het ( gedwongen is) hihi Pas van mijn ( gezin je weet de samenstelling) iedereens staat normaal op de foto maar ik kijk net weg.
Ooooh hahaha! Om meer kans te krijgen op een geslaagde foto volgende keer wat meer van het zelfde maken. Gewoon aan de fotograaf vragen of hij 5x wil schieten of op de instellingen van de camera zetten.
Ja snap nu wat je bedoeld maar het is wel een echte familie foto. Dat maakt het juist zo ontspannen en een spontane foto hij is spontaan zo als hij is.
Oeps... Thja miskukte fotos van vl zijn hier ook 90% hij kan niet tegen de flits, of staat heel debiel, fotos van mij vink zelf gewoon niet leuk Heb zo geen voorbeeld op de ipad anders wilde ik ehm wel delen
Hahaha leuk! Wel "jammer" inderdaad want jullie staan er heel leuk op. ij herken het probleem maar dan juist met de gezinsfotos. De kleine lacht altijd, de hele dag. BEHALVE op fotos! Aaargh. Bijna alle gezinsfotos kijkt de kleine boos (serieus) of de andere kant op.
Wil je écht fouter dan foute familie foto's zien? Dan ga maar eens naar AwkwardFamilyPhotos.com - Spreading the Awkwardness. Ik lig áltijd in een deuk als ik daar rondsnuffel. Mijn man en ik sturen ze elkaar ook wel eens toe onder werktijd ofzo... Lachen gegarandeerd
Wat een leuke site! Ik heb hem gelijk opgeslagen. Warboel, hahaha maar het is wel een leuke foto verder! Lief gezinnetje! Hier vaker probleem om de dieren er of fartdoenlijk op te krijgen, meestal alleen een staart of poot... Of als je ze er juist níet op wil, dan lopen ze 9 van de 10 keer door het beeld