en dan krijg je triest nieuws

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    2 jaarterug werd mijn leidinggevende ziek. omdat we in een klein team werken kennen we elkaar goed en zijn 5 dg in de week met elkaar. We hebben alles meegemaakt van de diagnose kanker tot aan gemo en bestraling haaruitval, afvallen en ziek zijn. we werden van alles op de hoogste gehouden en elke keer als het beter leek te gaan ging ze daarna weer berg afwaards. we hebben meegemaakt dat haar wens in vervulling ging en haar dochter haar oma maakte en o wat was ze trots. het straalde van haar af en ondanks pijn en ellende bleef ze hoop houden door dit soort licht puntjes. ze werkte zo nu en dan nog even want ze wilde zo graag terug komen maar helaas van kanker valt meestal niet te winnen.

zojuist werd ik gebeldt, ze heeft nog maar een paar weken voor ze overlijdt. iets wat ik wel verwachte maar als je het eenmaal hoort wordt je toch wel weer met 2 voeten op de grond gezet. net 52 dus nog niet eens zo oud.

nu wilde ik haar een bloemetje sturen maar vind dat iets onpersoonlijks. wat kun je verder nog geven? wat ik op het kaartje komt dan wordt gewoon wat ik voel en verder geen poespas. dat ik hoop dat ze de laatste weken die ze nog heeft probeerd te genieten en dat we haar gaan missen. dat ze een goede leidinggevende was waar we veel van geleerd hebben en we het erg jammer vinden dat ze ondanks der harde strijd niet heeft kunnen winnen van deze ziekte. dat we haar en haar familie ongelofelijk veel sterkte willen wensen.

iemand een idee waar je bijv een krachtig beeldje van een vrouw kunt kopen of een boek over het eind van het leven? iets wat haar steun kan geven en kracht om er nog wat van te maken.

heb veel mensen aan kanker zien dood gaan :( en het went nooit. het gaat zo snel, zo oneerlijk en zo gemeen. dit gun je niemand. zo jong van geest en dan dit. bah

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.600
    1.053
    113
    Hier
    ik kan alleen zeggen sterkte

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik weet niet of lezen nog zal gaan en van een beeldje kan ze ook niet lang meer genieten. Ik zou toch voor ene bos bloemen gaan. Dat fleurt haar omgeving een beetje op. Het gaat er om wat je er mee wil zeggen en dat kan met een mooie kaartje met jouw tekst, deze tekst zegt naar mijn idee genoeg. Sterkte!!

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Bah wat hoor je het toch weer veel op t moment. Heel veel sterkte!!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat heftig meid!
    Sterkte!

Miss een mooie cd?

6. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Veel sterkte,
    ik weet dat het een verdrietige zaak is maar kan je niet nog een opbeurend tekstje maken?
    ipv sterkte en geniet van je laatste weken? (sorry om het kort te formuleren)
    ik zou helemaal de moed verliezen moest het in een kaartje staan :(
    Heb je geen foto van jullie 2en? dat je bij je kaartje kan steken?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Er zijn vast van die 'edelstenen' met bijbehorende boeken die kracht geven misschien is dat een passend idee? En een bosje bloemen is altijd goed. Veel sterkte xx

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sowieso véél te jong, nog maar 52 jaar! :$ Verschrikkelijk. Ik zou een mooie fleurige bos bloemen doen met een kaart en mooie persoonlijke tekst erop....dat zal haar ongetwijfeld goed doen. Als je dan tóch moet sterven, dan maar in een zee van bloemen....:)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat erg meid.. Veel sterkte, doe iets waar jij je goed bij voelt... Misschien vind ze het al fijn dat je wat van je laat horen.

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte..
    Ik weet van mijn vader dat hij een kaartje krijgen al heel fijn vond, al kwamen familie, collega's, vrienden,buurtgenoten en de mannen van de voetbalclub (hecht team) wel vaak langs(en natuurlijk wij ook erg vaak, zo veel als kon).
    maar hij ontving zo ook wel eens een mooie bos bloemen van een collega die hij verder niet echt kende (was een groot bedrijf) en dat vond hij gewoon erg fijn en daar kon hij dan tranen in zijn ogen van krijgen; dat diegene aan hem dacht en een bloemetje stuurde. Ik weet dat het hem pijn deed als mensen juist niks vroegen etc.

Ik weet dus zeker dat ze, de vrouw die jij kent, heel blij is met een mooie bos bloemen en een kaartje met een kleine boodschap erop van jou. Maar je moet geven waar jij je fijn bij voelt, dus dan kan idd een klein beeldje zijn, iets symbolisch, een steentje wat staat voor kracht ofzo.

Heel veel sterkte...

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Willow tree vind ik mooi ....
    Heel veel sterkte

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Geen tips, maar 'k wil je wel even heeel veel sterkte wensen....

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Of een mooie Kerstroos (Helleborus) is een mooie bloeiende plant voor in de kerst/winterperiode. En daarbij idd een mooie kaart met een persoonlijke tekst.

jemig wel heel heftig hoor en confronterend ook. Sterkte

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ze is vandaag overleden :( hoor het zojuist. Rare is dat ik heel de dag aan der dacht. Wilde erg graag weten hoe het nu ging met haar. Kreeg der niet uit me hoofd. Blijkbaar voorgevoel :(

15. Gecondoleerd! :(

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gecondoleerd. Vreselijk Zo een jonge vrouw.

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat erg :(

Deel Deze Pagina