Gisteren besefte ik mij ineens dat ik het koude weer mis. Dit half zachte weer met regelmatig veel regen vind ik eigenlijk helemaal niets. Ik mis echt een koude winter. Voor mijn gevoel zitten we nog steeds in de herfst. Ben ik de enige die daar last van heeft? Helemaal zo richting kerst! Toch wel gewend aan kou en dan dat je thuis lekker warm kan zitten
Ik heb dat alleen met de kerst. Dan denk ik altijd ; weer geen witte kerst. Al hadden we vorig jaar een witte 3e kerstdag
Totaaaal geen last van Ik vind het heerlijk! Gisteren avond hadden de kids kerstdiner en bleven wat ouders op school gezellig een gluhwijntje drinken. We hebben heerlijk met ze alle buiten gezeten. Top! En ja de regen is zo af en toe ook wel vervelend maar wij trekken gewoon de regen kleding aan en gaan dan heerlijk plassen stampen, kids vinden dat geweldig. Conclusie? Wij missen de kou en sneeuw totaal niet, laat het maar lekker zo blijven tot de lente en dan in de lente weer heerlijk omhoog met de temperatuur
Grappig. Ik dacht gisteren aan hetzelfde! Ik mis het echte kerstgrvoel. Door dat warme weer heb ik helemaal niet het gevoel dat het volgende week al kerstmis is . Ik wil vrieskou en lekker knus bij de kerstboom zitten. Sneeuw erbij zou ook leuk zijn, maar dat is sowieso vrij zeldzaam. Ik mis het ultieme koude decembergevoel. Naar mijn idee is het gewoon oktober nu....en niet al bijna het einde van het jaar! Verder heb ik echt niks met winterse ongemakken en mag het van mij in januari alweer lente worden. Als het in december maar lekker koud is.
Nee, totaal niet. Ik vind deze warmte wel vreemd natuurlijk, maar ik hou echt van temperaturen boven de 15 graden. En gelukkig hier niet zoveel regen gehad.
Ja vreselijk, en dan krijgen we dadelijk sneeuw in maart ofzo, daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het is inderdaad ook nog herfst De astronomische winter begint pas op 21 december. Het komt mij deze zwangerschap wel goed uit, nog geen koude dagen. Makkelijker op de fiets, niet glad, handiger om kleding te vinden zonder dat ik het te koud krijg met een grote buik. Wat mij betreft houden we dit jaar een zachte winter
Ik mis het ook niet. Hoop ook dat de winter niet gaat doorzetten. Heb wel al angst voor de zomer. Geen vrieskou = veel meer insecten in de zomer, veel meer wespen. En nog meer wespen dan de vorige zomer kan ik me niet voorstellen. Dus ik hoop op een paar dagen -10 en dan weer zoals nu
ja ik weet dat het zachte weer een teken is van klimaatverandering en opwarming van de aarde.. etc. maaaaaaaaaar nee van mij mag de winter voor altijd geschrapt worden! geen ellende met smerige sneeuw waardoor je alleen maar in de file staat en waarvan je geen sneeuwpop kunt maken want daar is het te weinig voor (kortom je hebt er alleen maar last van). plus dat halfbakken vriezen waardoor het wel steenkoud is en je 3x per dag je auto mag krabben, maar schaatsen ho maar want daar vriest het niet hard genoeg voor. nee ik heb een hekel aan de winter.
Ik heb echt een hekel aan kou en dus ook aan de winter, maar dit vind ik nog erger. Er klopt helemaal niks meer van! Geef mij dan maar -3 en sneeuw ipv die vieze regen iedere keer. Wordt waarschijnlijk weer geen witte kerst
O ja het is nog herfst! even vergeten... Maar jullie snapte mijn punt Van mij hoeft het ook geen sneeuw of winterse buien maar ik mis gewoon de kou. Het klopt niet, zeg maar. Maar ben blij dat ik niet de enige ben
De winter begint officieel wel 21 december, maar normaal is het nu echt wel aanzienlijk kouder. Er zou ook al nachtvorst moeten zijn. De échte winter (qua weer) begint meestal medio januari toch pas?
Helemaal geen last van, ik vind het wel best Een jaar geen sneeuw en vriezen zou ik wel prima vinden.
Ik heb door dit weer ook nog geen feestdagengevoel. Ik loop zelfs nog in mijn kleine leren jasje! Mijn winterjassen hangen stof te verzamelen... De winter mag van mij best gaan doorzetten! Al is het idd maar om een gezond aantal insecten te hebben van de zomer en niet een complete invasie...!
Ik vind het wel vreemd dat we nog geen echt winterweer hebben gehad, maar de echte wintermaanden moeten nog komen. Eerlijk gezegd mag de winter dit jaar wel wegblijven i.v.m. bezoeken aan het ziekenhuis enz.