hoi dames, me ma belde me net wakker dat ik om half 4 bij de hema moet zijn om gordijnen uit te zoeken. Er is nu een actie dat het gratis wordt gemaakt. Maar geldt dat ook op alle gordijnen? En wat voor soort gordijnen is leuk voor op de babykamer? Ik heb nu jaloezieen en die laat ik ook hangen , zal ik dan vitrage op maat laten maken?
oef kijk hiermee uit hoor. Bij kwantum hebben ze die actie vaak ook, maar dan maar op een paar gordijnen. dus vraag dat even goed na!! Wij hebben deze gordijnen van de hema: voor onze zoon: HEMA - raambekleding - samenstellen En onze dochters: HEMA - raambekleding - samenstellen Bij beide hebben wij het gecombineerd met een grijze muurwand en witten muren. De gordijnen fleuren het geheel echt op. En het is goede stof!
oh mama van 3 echt leuke gordijnen hebben jullie uitgezocht . Maar ik had zelf aan dit soort gordijnen in gedachte HEMA - raambekleding - samenstellen
Onze gordijnen zijn nu in de maak bij de Hema. Wij hebben effen velours gordijnen genomen. Ik vond de keuze voor echte kinder-gordijnen niet zo heel ruim. Wij hebben trouwens ook al witte jaloezieen hangen en daar komen effen oranje gordijnen over heen. Misschien een tip: Kijk vooraf even naar de prijzen op de website van de Hema. Die van ons waren een euro per meter goedkoper op internet dan in de winkel. Als we niet van te voren op internet hadden gekeken dan had ze ze gewoon te duur verkocht. Over het eindresultaat kan ik nog niets zeggen. Ik verwacht één dezer dagen dat hij klaar is.
marlous thnx voor de tip.. ik zit nu al te kijken op de site en zie al dat het niet geldt voor alle gordijnen. Hopelijk hebben ze in de winkel stof want zo op de site kan ik niet zien of het wel echt zo mooi is in het echt of niet.
Let goed op dat je zelf weet hoe je zoiets op moet meten. Wij hadden zo'n ontzettend domme jongen bij de Hema, dat we maar een andere keer terug zijn gekomen toen er een anders stond op die afdeling. Die had alles wel goed opgemeten, kregen we bericht dat de gordijnen klaar waren, hadden ze ze niet. Of we een week later weer terug konden komen, hadden ze ze nog niet, en de keer daarop weer niet. Ik ben toen nogal boos geworden, toen gingen ze wat beter zoeken en wat bleek...onze gordijnen waren al die tijd al bij de Hema aanwezig, maar ze hadden ze op een afwijkende plek opgeborgen. Heb het daarna nog 1 keertje laten doen bij de Hema en toen gewoon bij een ander filiaal, daar ging het wel goed.
Dat je aan 2 kanten van het raam gordijnen hebt hangen die dus in het midden sluiten. 1 Deel dan zou je alles van links naar rechts moeten schuiven of van rechts naar links natuurlijk. @ ongelijke delen kan ook: dat hebben wij in de aanbouw, de gordijnen sluiten dus niet in het midden.
ok thnx ik denk dat ik deze ga nemen en dan dubbel plooi is dat mooi ? HEMA - raambekleding - samenstellen
Wij hebben Robin Gordijnen van de hema Donker grijze beneden en turqoise boven in mijn kereltje zijn slaapkamer
Wij gaan voor deze: HEMA - raambekleding - samenstellen Wilde perse limegroene gordijnen aangezien dit de hoofdkleur in het kamertje is (muren blijven wit). Dus mag wel wat kleur in.
Hema heeft veel vaker actie's met gratis maken! Op de slaapkamer van onze dochter hangen gordijnen van de hema, zijn prima gordijnen. Op de andere slaapkamers hebben we gordijnen van de kwantum, zijn we ook erg tevreden over.
het zijn deze gordijnen geworden HEMA - raambekleding - samenstellen en heb het kado gekregen van me lieve mama