Haarfriemelen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Onze jongste dochter is een "haarfriemelaar".
    Je kan al zien als ze in de "slaapstand" gaat want dan gaat het duimpje in de mond en de andere hand naar het hoofdje. Altijd dezelfde hand.
    Vaak pakt ze dan haar staartje en trekt het elastiekje eruit. Dus het staartje doe ik nu naar de andere kant hihi.

Nu pakt ze een plukje en draait er wat mee of aait zichzelf door d'r haartjes.

Wie heeft ook een haarfriemelaar?
    Ik ben best weleens huiverig dat het haar kort word of beschadigd. Ik zie nu nog niks.

2. fafa

fafa Niet meer actief

ik heb er geen maar ik ben er wel een ;) of nou ja... ik wás er een...

dus dat wordt klitten knippen! :p (bij mij in ieder geval wel altijd)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter doet het al heel lang, noggeen beschadigd haar of haren eruit getrokken...

Ze heeft welveen mooie pijpekrulletje als ze in nat haar heeft zitten draaien...

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Als ze drinkt trekt dl vaak zelfs aan haar haar! Ik zeg altijd dat ze voorzichtig moet zijn, zachtjes en lief voor haar haren, en dan aait ze zichzelf :D

Ze trekt er echt wel eens een haar uit, maar je ziet er niets van.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook een haarfriemelaartje, haren raken daar niet beschadigd van. (Ze heeft wel een flinke kale plek op haar achterhoofd van het liggen :( )

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    hier een mannelijke haarfriemelaar van 4 maanden alleen geen haar :D of ja beetje en genoeg om te friemelen whaha

7. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Mijn zusje heeft als dreumes en langer nog ook enorm zitten 'draaien' aan dr haartjes,
    Helaas trok ze dan vervolgens ook nog eens het plukje uit haar hoofdje.
    Links had ze helemaal kaalgeplukt. Was afschuwelijk.
    Waardoor mijn moeder genoodzaakt was om de tondeuse over haar bolletje te halen en leek ze net een ziek jongetje.
    Gelukkig is overal alles weer heel mooi aangegroeid en heeft ze nu een bos haar!
    :)

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    bloem, das heftig zeg.

Gelukkig voor de rest positieve reacties.
    Het ziet er wel schattig uit he....

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa is ook een echte haarfriemelaar, al vanaf heel klein :). Ik herken het elastiekje eruit trekken ook, al vindt ze het vaak ook wel fijn juist met om met haar staartje te spelen. Volgens mij beschadigt het haar er niet van, ik merk er in ieder geval niets van.
    Inderdaad ene hand duim in haar mond, andere hand friemelen. Maakt haar niet uit trouwens welk haar, als ik haar vast heb en ze gaat duimen pakt ze ook gerust mijn haar :)

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    die van mij gaan in mijn haar friemelen als hij moe is en bij me ligt :p moet hij dus niet midden in de nacht doen (als hij wakker is geworden) want dan ben ik degene die in slaap valt en hij niet ;)

11. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook een haarfriemelaar :) Eerst friemelde ze tijdens het fles drinken altijd aan mijn haar, nu ook bij zichzelf.

Ik ben er zelf ook 1 trouwens (extreem geval). Mijn moeder ook, dus het zal vast genetisch bepaald zijn :p

Deel Deze Pagina