Hallo, Ik heb laatst van Zwitsal haargel gekocht, nu kan ik deze helaas nergens meer vinden. Ik moet ook zeggen dat het niet echt heel goed werkte (zakt snel in). Wat doen jullie in het haar van je kindjes? Zou een heel klein beetje gewone 'volwassen' haargel kwaad kunnen?
mijn dochtertje kreeg gewoon normale "gele gel" in haar haar. voor de staartjes wat voller te maken. ze was toen anderhalf. nu krijgt ze gewoon wat haarlak in haar haar. maart word ze 2 jaar
ik gebruik zelf al nauwelijks wat (na het wassen Aveda confixor.. puur natuur) dus voor mijn kindje kijk ik wel uit. Ik gebruik soms wat Zwitsal goeiemorgen maar zo min mogelijk eigenlijk. Ze zijn al mooi van zichzelf.. Haarlak bij een 2 jarige? Nee, hier zou dat niet gebeuren.
Ik gebruik ook wat gewone gel maar niet iedere dag eigenlijk alleen als we een feestje hebben ofzo. Die zwitsal gel gebruikten we eigenlijk alleen toen ie babytje was.
Heb de Zwitsal gel laatst nog gehaald bij de Etos. Maar blijft idd niet de hele dag zitten. Maar staat voor even wel heel stoer
zwitsal gel blijft wel goed staan met een beetje haarlak over het haar daarna. wij gebruiken van zwitsal de stoere jongens gel (grote tube met piraten erop) die ruikt errug lekker!
mijn zoon krijgt gewoon elke dag gewone gel in. hij heeft erg dik haar en blijft gewoon niet staan met die babygel,
ik had gezegd dat mn dochtertje van bijna 2jr haarlak in het haar kreeg. ik spuit echt niet de hele bus op haar haar leeg hoor. echt maar klein beetje en doen mijn hand voor haar oogjes. mn dochtertje heeft heel zwaar haar dus ik moet er wel klein beetje haarlak in doen als ik wil dat ze "volle" staartjes heeft. beetje touperen en dan klein beetje haarlak en het sstaat super leuk