wil graag een paar sneakers aanschaffen. Welk merk loopt echt lekker? Het is gewoon voor zo(niet voor sport) en wat is een beetje de trend voor het voorjaar? Multicolor of gewoon effen? Heb een paar witte sneakers a la Adidas stijl maar wil nu een iets sportiever puntiger model. Misschien leuk, show je sneaker in een foto
Ik vind Asics heerlijk lopen, net sloffen haha... en New Balance vind ik ook fijn, die sluiten goed aan als je smalle voeten hebt is mijn ervaring.
Ik zweer bij sketchers.. Lopen echt super lekker. Zijn heel licht. Zit een soort memoryfoam in. Had altijd rugpijn en vermoeide benen maar op deze kan ik het uren uithouden.
Ik heb Nike internationalist (zwart en roze) waar ik hele dagen op kan lopen en iets nettere van Fred de la brettoniere (wit). Uiteindelijk ligt het aan je eigen voeten en voorkeur wat goed past en wat niet.
https://www.zalando.nl/adidas-originals-eqt-support-rf-sneakers-laag-carbongrey-two-ad115o01v-q11.html?size=36&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_616296154_28270323541.&opc=2211&gclid=CjwKCAiAqt7jBRAcEiwAof2uK58VGsAi-4E8IN5NfBqcCpvqqvareYupXfiu2PSjWJd7Bf3ry7z1axoCF-AQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Ik heb deze maar dan in de sale voor 45,- iets ander kleurtje denk ik. Die zitten echt zo lekker!!
Ik heb deze reebok classic. Heel mooi kleurtje roze en lopen heerlijk. Ik heb ook de zwarte trouwens.
Dat inderdaad. Ik heb brede voeten en heb sneakers van Van Haren (Medicus) en Durea die goed lopen. En toevallig laatste Puma’s gekocht, maar die heb ik nog niet gedragen. Maar al het andere wat hier genoemd wordt zit bij mij voor geen meter, hoe leuk ik ze ook vind...
Vind ze nog steeds zo leuk. Zijn trouwens regelmatig veeel goedkoper op amazon.de: Bekijk bijlage 608650
Ik vind skechers het lekkerst lopen maar zijn niet de mooiste. En verder, het zijn sneakers geen naaldhakken ze lopen allemaal wel lekker Mijn laatste twee aankopen zijn de Pumas (satin Heart) en Steve maddens.
Adidas en new balance zitten hier voor geen meter. Ik ben groot fan van sketchers. Heb meerdere paren en kies altijd voor de niet heel lelijke hardloopachtige modellen. Deze nu recent gekocht