... "Neeeee joh GEEEEN probleem, als het jou niet uitkomt kan ze best bij ons spelen!" en ondertussen kijken mijn dochter en haar klasgenootje mij met puppy ogen aan... Nou wat een ramp zeg! Heb hier kittens lopen dus de buitendeur moet dicht blijven en ze kunnen natuurlijk niet 1 ding verzinnen en lopen in, uit, in, uit. Binnen spelen ze zodanig hard met de kittens dat ik steeds in moet grijpen. Met zn 2e gaan plassen want alleen kan dat natuurlijk ECHT niet. en ondertussen is mijn zoontje al 2 keer wakker geworden van het gegil, gestamp en het geklapper van de deuren... Dus moet constant die trap oplopen om hem weer opnieuw in te stoppen. en ben ik op zolder NET de was aan het doen, hebben ze ruzie om een toverstaf en zie ik ze door het zolderraam alweer richting huis komen en mag ik dus weer snel 2 trappen af voor ze het hele huis bij elkaar schreeuwen en mijn zoontje weer wakker maken... enz enz enz enz mijn hele lichaam zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon, ben dizzy en mijn hoofdpijn is nog nooit zo erg geweest. en dan te bedenken dat die moeder naar de huisarts moet en pas om half 5 die meid kan komen ophalen... kleeeeeine inschattingsfout die ik niet nog een keer maak hahahaha
zet ze buiten aan het kleuren of aan het knutselen of emmer water erbij veeull plezier heb je ze ook niet binnen en zoontje kan rustig slapen haha
Haha moet lachen om de manier waarop je dit schrijft, heerlijk om te lezen! Hou nog even vol, het gaat voorbij
heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar. Noem ik hier tegenwoordig "het woensdagmiddag gevoel" Ik haat speeldates
Ja nou ik ben ruim 38 weken dus had met een hele goede reden kunnen zeggen dat het niet lukt op dit moment... Maar nee ik ben weer eigenwijs... Maargoed we tellen af! Nog een uurtje...!
Hier kan je niet meer buiten spelen. Net een flinke onweersbui over ons heen gehad met bij horende regen. Zou gaan voor een favo tekenfilm. Sterkte ook hihi. Dit overkomt je geen tweede keer dapper dat je het nog doet met 38 weken zwangerschap.
Ja idd geef ze een bak water, gegarandeerd plezier. En anders zet je ze voor de tv met een bak popcorn. Rustttttt.