Dochterlief, die al maanden zindelijk is, laat sinds een paar dagen weer bijna alles op de vloer lopen Zal ongetwijfeld met de komst van de nieuwe baby te maken hebben... Ik vroeg haar vanmiddag waarom ze opeens niet meer kan plassen op de wc, en haar antwoord was, na lang aandringen, dat ze ook zo graag een luier wilde, want dat vond ze zo mooi... met konijntjes. Dusssss... Dealtje gesloten dat als we grote-meisjesondergoed gingen kopen met konijntjes erop, ze dan wel op de wc ging plassen. Betwijfel of het gaat werken, but it's worth a shot. Maar nu moet ik dus op zoek naar peuterondergoed met konijntjes erop. Heeft iemand die toevallig recent ergens gekocht?
Ik zag op internet wel nijntje ondergoed... Ff googlen hierop, zag er best schattig uit. Volgens mij een hemd met 2 broekjes voor 7,95
Die is inderdaad heel schattig, maar geen (ko)nijntjes op de broekjes volgens mij, dus dat zal wel niet goed zijn voor madam
Primark en H&M hebben ze beide. Het zijn alleen wel setjes met allerlei dieren zoals paarden, hondje, kat en konijntjes.