haargroei

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mj24, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai meiden, wie van jullie heeft pco en meer las van beharing. Ik heb het idee dat sinds ik met de pil gestopt ben meer last heb van beharing. en nadat ze pco constateerde verklaarde dat veel.
    Wat doen jullie eraan, of ben ik de enige?

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook PCO en ook last van overbeharing, vooral op mijn benen. Je kunt er, denk ik, niet veel aan doen, behalve scheren, epileren of waxen.

Groetjes, Jaycey

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb ik ook veel last van. Weet alleen niet of ik PCO heb.

Is bij mij ook wel wat erger geworden na het stoppen met de pil.
    HEb het voornamelijk in m'n gezicht :cry:

Heb al laserbehandeling gehad, hielp niet zo en was behoorlijk pijnlijk.
    Ben nu bezig met IPL, is met licht. Dat helpt goed, maar moet wel regelmatig komen.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai corina. ik heb het ook in gezicht.. het is echt na de pil..
    is dat duur IPL? en kan het in combi met zwanger worden?

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi, ik heb ook pco en veel overbeharing.

eigenlijk overal, maar mijn gezicht is echt verschrikkellijk :cry: :cry:

ik wil ook dat licht gaan doen, want ik merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg en het lijkt steeds meer te worden.
    wat er onder je kleding zit kan je nog verbergen, maar verberg je gezicht maar eens :(

6. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik zat er gister ook aan te denken om een topic te starten over dit onderwerp :)

Ik heb ook zoveel beharing na t stoppen met de pil en zover als ik weet heb ik geen PCO maar zijn t echt bijwerkingen...

Vooral de benen en rond mijn tepels en boven mijn lippen t is echt verschrikkelijk maar goed....we nemen het allemaal maar op de koop toe he als het dalijk iets moois op levert ;)

groetjes een harige liselotje ;)

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja in je gezicht is het vreselijk.. ik baal

8. sam mv kylian

dat vind ik echt het ergste en is bij mij ook echt erg, ik moet iedere dag scheren en dan nog valt het op.
    als ik het een dag niet doe ehb ik een baard :cry: :cry: :cry: :cry:

hier zouden ze echt nog ene medisijn tegen moeten vinden

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meid, je moet echt je gzicht niet scheren hoor. beter waxen

10. sam mv kylian

ik wete het, mara voor waxen moet je eerst je haar tot een bepaalde lengte laten groeien en dat zou echt getekenen dat ik lang niet naar buiten ga

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    je kan dan beter zo'n epileer stripje kopen, dat werkt wel. of van die handschoemtjes wat het wegschuurt. maar noooooooooooit scheren.
    anders gewoon met een pincet

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Het laseren is bij mij alweer een jaar of 4 geleden, dat raad ik niemand aan! Had echt brandwondjes op m'n gezicht.

Maar dat IPL met licht is heel goed te doen. En nog voordeliger ook.
    Ik vond het wel meevallen, qua prijs.
    En je krijgt een deel vergoedt! (colgens mij bij iedere verzekering....?)Maar je moet wel naar de HA voor verwijsbriefje.

Overigens moet je bij zowel laseren als bij IPL, wel echt donkere haren hebben. Niet blonde of halfblond. Want dat pakt ie niet.
    Je kan het bij jezelf testen als je een haartje er uit trekt, zit er dan een zwart haarzakje aan? Dan is het voor jou vast geschikt.
    Het is wel een langdurige kwestie hoor. Heb al iets van 10 behandelingen gehad. En nog is het niet weg, maar wel veel en veel minder!

13. sam mv kylian

zou idd mischien ook nog kunnen,
    alleen dat pincet gaat niet werken,
    jij weet niet hoe mijn gezicht eruit ziet en geloof me, ik mag blij zijn dat ik een vent aan de haak geslagen heb whahahaha :)

14. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik heb het ook. Op mijn gezicht is het te doen, heb wel een snorretje, maar die bleek ik gewoon. Benen scheer ik gewoon, net als mijn oksels. Waar ik het meeste last van heb is mijn bikinilijn. Nou, ik kan nog net niet zeggen dat die tot mijn knieen komen, maar wat scheelt het. :oops: Ik onthaar het met onthatingscreme en soms hars ik het. Harsen is veel netter en mooier, maar erg pijnlijk.

Gaat de overbeharing straks wel weer weg denken jullie?

Ik heb ook allemaal vette pukkeltjes op mijn rug en schouders, heeft dat ook met PCOS te maken? Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

15. sam mv kylian

ik heb het al vanaf de pubertijd en kom er ook niet meer vanaf :(

Deel Deze Pagina