Ik wil mijn haren verven met zo`n thuispakketje.....wie heeft ervaring hiermee? Ik wil proberen om ze minimaal een tint lichter te krijgen en dan niet perse met blondering Ik weet dat het beter bij de kapper gaat maar ik ga het thuis doen hahahaha....dus zeg nu niet dat ik beter naar de kapper kan gaan. Ik ben echt op zoek naar ervaringen en welke verf jullie gebruikt hebben. Alvast bedankt!
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet gaat lukken. Van licht naar donker kan makkelijk maar andersom niet. Maar dat denk ik, ben geen kapper Ben wel benieuwd naar de reacties van kappers hier, ik wil namelijk mijn haar ook weer lichter.
ja je kunt normaal gesproken tot 2 tinten lichter verven! (ik ben kapster) verder heb ik geen tips voor je want ik heb geen ervaring met pakjes verf uit de winkel daar kun je niet zo goed de kleur mee krijgen die je wilt dus pas op met jou eigen kleur en hoe warm of koud de kleur is die je koopt!
Ik heb nu ook nog rest van de vorige verf....dat was ook nog met veel koper erin...dus ook al moeilijk he Wel is het meest eruit nu...maar waarvoor moet je dan juist oppassen als je een kleur uitzoekt zodat het niet groen of oranje wordt?
Ik weet dat als je een koper verf in je haar hebt zitten je er geen blond over heen moet doen uit een pakje want dan word t oranje ( Ik was dus oranje En peentjes oranje!! )
Ik heb gister Guhl oplichtend gebruikt, kruidvat klein flesje voor 2 euro nog wat. Mijn haar is zeker een tint lichter geworden
hahah nee dat wil ik dus ook niet.....ik was hiervoor geblondeerd dus het is er snel uitgegaan allemaal...alleen een beetje glasn is er nog over van de kopertint...
Echte verf is het niet, zit wel waterstofperoxide in. Je wast je haar , brengt het aan op handdoekdroog haar. Laat het zitten tot de volgende dag en dan uitspoelen.
Het klopt inderdaad dat je 2 tinten lichter kunt kleuren maar volgens mij is dit alleen met haar wat niet geverft is, dus ik ben bang dat het in jou geval niet gaat lukken.
Ja ben weer aan het stunten hahaha. Ja niks is goed voor je haar, ik heb ontzettend getwijfeld maar ik heb geen beschadigd haar eraan overgehouden. Ik heb echt drie haren op mijn hoofd, zo'n dun bosje maar er is niks ernstigs gebeurd
hah hij is er weer ja is ook wel waar natuurlijk...maar dan kun je ze net zo goed blonderen lijkt mij? Is gewoon een langzame versie hahaha... maar ik hou het in mijn achterhoofd..bedankt voor je tip!
Mijn kapper kleurt mijn haar ook met verf 2 tinten lichter (ik heb donkerbruin haar), ik denk dat je het ook zelf wel kunt als je een beetje handig bent
ik ben handig hahaha..... Maar dus met verf? ja zij kunnen natuurlijk een hogere % waterstof gebruiken denk ik dan
gewoon doen en ons dan je foto laten zien als het niks is geworden kan je alsnog naar de kapper hehehelol