Hellllpppp meee!! Ik was even boven aan het schoonmaken en zette even de emmer op het bed.. (i know dat dat niet zo slim was en 'k snap ook niet dat ik dat gedaan heb) Ik was de nachtkastjes aan het schoonmaken en bukte toen waardoor ik tegen de emmer aanstootte... Die viel dus om. Ik greep hem gelijk maar het was al te laat... Er zat nog maar een heel klein beetje water in de emmer en de rest is dus op het bed beland. (had wel net de lakens en slopen eraf gehaald) Het is wel een kleine emmer anders was het nog erger geweest, maar we hebben zo'n dikke boxspring en ik ben bang dat het er helemaal doorheen loopt en dat het gaat stinken. Heb gelijk wat handdoeken erop gelegd en daarna weer afgehaald en weer nieuwe handdoeken erop gelegd. Ook heb ik het raam een stukje opengezet. Wat kan ik nog meer doen??
Soda-zout of schelpenzand(voor vogels) rijkelijk over het matras strooien. Dit een paar uur er op laten en dan met de stofzuiger er af halen.
Niets gewoon goed laten drogenen geen beddengoed op leggen. Matras op zn kant zetten evt zodat beide kanten kunnen drogen en het boxspring gedeelte ook. Vanacht maar luchtbed pakken als het erg nat is
Je kan toch niet meer doen dan het laten drogen. Mss de verwarming wat hoger zetten? En inderdaad föhnen
Matras Van het bed afhalen en natte kant tegen de verwarming aanzetten en dan verwarming op een lekker tropisch temperatuurtje zetten?
Weet niet of je een ventilator hebt? Anders kantel je dus het matras op zijn zij en zet je de ventilator er op.
thanks!! Het zijn gelukkig 2 losse stukken bed dus die heb ik uit elkaar geschoven zodat het water uit het matras kan lopen op de grond. En maar even gaan fohnen... Anders moeten we vannacht maar op de bank slapen
Haha nou ik ken dus iemand die had een vochtig matras (door zweet) en heeft er zo opgeslapen dus dacht zeg het er dit keer maar bij