vandaag dus valentijnsdag en manlief is gewoon werken, maar vanavond als hij thuis komt wil ik er wel iets gezelligs van gaan maken denk ik zo. wie gaat wat bijzonders doen vanavond en wat zijn jullie van plan? ben op zoek naar ideetjes.
nou zo zat ik ook al wij doen eigenlijk NOOOIT valentijn maar ik vind m heel stiekempies wel bijzonder vanmorgen had ik ook afspraak bij verloskundige dus vonk ook wel speciaal haha
het is de laatste valentijn dat we met ons tweetjes zijn en de eerste valentijn waarin we samen ons kindje krijgen..... vind het zelf wel speciaal inderdaad.
heb net bij de zeeman een kruipakje gehaald met daarop de text I love you... die pak ik leuk in, lijkt me wel een toepasselijk cadeaux. Verder heb ik de moed nog niet opgegeven dat vnaaf de weeën beginnen, das natuurlijk ook een leuk valentijn iets gnffl
Ik heb lekker gekookt althans daar ben ik mee bezig zn lievelingseten. Ik hoop heel erg dat hij toch ook iets van een bloempje meeneemt. eigenlijk hoop ik dat hij vanavond op zn knieeen gaat haha maar hem kennende zal dat wel niet. verder doen we eigenlijk nooit iets bijzonders aan valentijn vind het zo'n opgedrongen feestdag (zeg ik nu wel maar jullie snapen ook wel dat ik erg teleurgesteld ben als ik geen bloemetje of kaartje krijg straks van hem. word gek van die hormonen!! hahaha)
Normaal maakt het mij ook niet zoveel uit maar als je vent de hele dag al op de computer onzin aan het doen is en je bijna geen aandacht geeft dan baal je toch wel flink.. Emotionele valentijn hier dus
Hier doen wij eigenlijk nooit aan valentijn.. Maar manlief wil mij nog wel eens verrassen.. Vorig jaar kwam hij met een super grote bos rozen aan. Toen hadden we ook net daarvoor gehoord dat we op de natuurlijke manier niet zwanger konden worden.. Dus nu ik eraan terug denk is het toch wel een beetje een speciale valentijn ! Maar je kan de kamer een beetje romantische maken met kaarsjes enzo.. Weet niet of je een bad hebt? Lekker vol laten lopen voor jullie saampjes.. Of gewoon heerlijk op de bank een filmpje kijken
Wat lekkers aan eten ophalen en een biosje pikken... Zoveel gaan we niet uit, dus met valentijnsdag wel
Wij vieren nooit valentijn Mijn man zit momenteel ook voor zijn werk in het buitenland, dus ik zit op mijn alleen vanavond. Maar ach, zwanger ben je nooit echt alleen, toch?
Die van mij is ook aan het werk, hij is ook pas vanavond rond 22.30 thuis. Tussen de middag kwam hij onderweg van de ene naar de andere locatie een hele grote bos rozen en tulpen brengen Ik had zandkoekjes gebakken, één groot hart waar ik met gekleurd glazuur iets liefs voor hem op geschreven had.
zandkoekjes zijn lekker!! deze week nog een pak bij mijn schoonmoeder opgegeten met vriendlief hihi. maaar goed, ik denk dat het een lekker warm badje wordt met ons drietjes
Wij doen eigenlijk elk jaar aan valentijnsdag, maar we hebben dit jaar afgesproken dat niet te doen. Vanavond komt mijn vriend na zijn werk nog eventjes gezellig langs. Ik heb wel een kleinigheidje voor hem gekocht. Ik kon het niet laten.
In principe niks. Ik ben nu lekker boerenkool aan het maken. Ik heb wel een kaart gekocht met daarin dat dit de laatste valentijn is met z'n drietjes en straks met z'n vieren.
Haha, toch mooi om te lezen dat we bijna allemaal het maar een opgedrongen dag vindn, niets verwachten, maar toch een beetje teleurgesteld zijn als we niks krijgen Ik heb mn lief een hartje uit brood gesneden, belegd met rode jam, met een briefje gegeven. Wou er vandaag op uit voor een cadeautje voor hem, maar hij is ziek..kon dus niet gewoon ff wat halen, verder lekker saampjes een filmpje gekeken en zo weer vroeg slapen.
Toch nog iets gekregen van manlief; hij heeft bevestiging dat hij is aangenomen op de sollicitatie, dus hij kan als hij terug in het land is gelijk contract gaan tekenen, en opzeg gaan doen bij zijn werk. Hoera hoera, minder buitenlandse jobs! Daar keek hij echt naar uit, zo met de kleine op komst :-D
Wij stellen valentijdsdag uit. Manlief en zoonlief hebben beide buikgriep. (Ik zorg met liefde voor ze, maar daar hoeft het natuurlijk geen Valentijnsdag voor te zijn!)