Ik ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Mijn vorige zwangerschappen heb ik alleen foliumzuur en ijzertabletjes geslikt. Nu wil ik graag gewoon een zwangerschapsmultivitamine slikken, maar ik heb geen idee welke ik moet nemen. Ik zoek vooral tabletten die makkelijk door te slikken zijn en niet te groot, omdat ik veel moeite heb met tabletten slikken. Weet iemand welke tabletten makkelijk en klein zijn?
Gravitamon heb ik, zijn ook vrij klein. Heb zo ook speciaal genomen omdat ik andere niet door kan slikken
Hier ook Davitamon mama+visolie. Zijn een beetje zachte, lange capsules en ik vind ze makkelijk door te slikken. En alles zit erin!
Ik heb davitamon compleet mama, zonder visolie. Te veel vis is nl ook niet goed, wij eten 1x in de week vis en 1x een haring. Ze zijn mooi klein zonder visolie en idd betaalbaar. Ook hoef je maar 1 per dag te nemen. Die van de etos bv 2x per dag. Die van kruidvat zijn groter en erg vies vond ik. Denk dat davitamon met visolie ook groter is. Ik koop 60 voor 11nogwat.
Ik slik VSM puur mama en een visolie tablet. Maar ze zijn niet heel klein, wel makkelijk weg te slikken.
Als eerste gefeliciteerd natuurlijk !! Ik gebruik van Solgar Prenatal Nutrients, ze zijn niet goedkoop, maar schijnt wel 1 van de beste te zijn. Vriendin van me werkt bij reformwinkel en raadde dit aan, al bij vorige zwangerschap. Deze kan je gebruiken tijdens de zwangerschap, maar ook na de tijd, mocht je borstvoeding gaan geven. Bij de vorige zwangerschap, was rond 35 á 36 weken zwanger, bloed geprikt en de internist (sta onder controle, heb colitis ulcerosa), maar hij was super verbaasd dat alle mijn bloedwaardes zo enorm goed/ hoog waren, voor de duur van de zwangerschap.... kreeg de vraag "wat slik jij voor een vitamine..." Ben met enig regelmaat bij een bioresonantietherapeut geweest en die heeft deze tabletten 'doorgemeten', om te kijken of ze goed zijn/ waren, hij gaf hem terug en zei "die zijn van Solgar, die heeft gewoon perfecte vitamines, dus die kun je prima slikken" Vriendin zei toen dat de goedkope varianten, vaak bestanddelen gebruiken, ik weet niet meer welke, maar bv calcium, zijn er 3 varianten van, waarvan er maar 1 kan worden opgenomen door het lichaam, maar in de goedkope varianten zit 1 van de andere 2 bestanddelen, dus het zit er wel in, maar kan niet worden opgenomen... dus je denkt dat je het slikt, maar krijgt het eigenlijk niet binnen. (hoop dat het duidelijk is ) Ze zijn wel duurder, maar wel heel goed en ik heb het er graag voor over. En ik gebruik een visolie van METAGENICS (Eskimo 3 6:1), dit op aanraden van biores.therapeut, dit waren voor mij de beste. (het meest pure visolie) Maar wederom niet goedkoop.
Bedankt voor de reacties! Ik heb vaak over Solgar gelezen, dat zij goede vitamines verkopen. Ik ga maar eens even rondkijken op internet daarvoor. Ik vind het namelijk wel fijn om de beste vitamines te gebruiken omdat ik 3 miskramen heb gehad, hierdoor heb ik het gevoel dat ik in ieder geval alles wat ik kan heb gedaan voor het kindje!