Wie heeft er in twente gisteravond dat vliegtuig gehoord

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heel vreemd maar ik lees op nu.nl niks.
    Tegen 22.30 kwam er een passagiersvliegtuig over, met een raar geluid het was net of hij wou gaan landen, motoren gierden een beetje.
    Kort daarachteraan kwam er een straaljager achteraan.
    Vind het een vreemd iets.
    Nog meer mensen het gehoord?
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nope, niks gehoord... alhoewel... ik vroeg me op een gegeven moment wel af of het omweerde maar bleek niet zo te zijn....
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Die straaljager dreunde nog erg lang door, dus dan heb je dat vast gehoord. Heb trouwens het vliegtuig niet gezien, was bewolkt.
     
  4. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Heb niks gehoord nee..
     
  5. reneewittens

    reneewittens Actief lid

    9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Ik weet wel dat de vliegbasis in Volkel (Noord-Brabant) deze week extra oefeningen heeft om de missie naar Afghanistan voor te bereiden. Misschien heb je dat gehoord. Zo'n straaljager blijft in elk gevl natuurlijk geen rondjes vliegen boven Volkel ;)
     
  6. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Ik heb wel straaljagers gezien de laatste dagen, maar gisteravond niet nee. (Touwens die straaljagers vlogen laag over, kon het heel duidelijk zien)

    Kim.
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Hoe laat moet dat geweest zijn dan want tegen 10 uur lag ik op 1 oor en meende wel ergens nog wat te horen (onweer of straaljager) maar heb eigenlijk niets raars geregistreerd

    groetjes Anita
     
  8. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik dacht ook al dat het ging onweren. Ws heb ik dan toch die straaljager gehoord.
     
  9. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mijn man werkt op vliegbasis Volkel en ze hebben inderdaad wat vlieg oefeningen voor Afhanistan. Zou dus goed kunnen dat je wat gehoord hebt. Hier vliegen ze de hele avond over en word er soms knettergek van ;) Mijn man niet, die doet het onderhoud van de f16's dus die vind het alleen maar leuk ;)
     
  10. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ik weet nie hoelaat het was, maar ik lag al in bed. Sliep nog niet, maar was ineens een vaag geluid.. Kan me ff niet meer herinneren of het echt een vliegtuig geluid was. het leek alsof er iets keihard omviel buiten ofzo.. iets met ijzer.. haha,.. nou ja weet dus niet of dat het zelfde was als jij bedoelt? maar vond het een raar iets..

    Liefs kiss
     

Deel Deze Pagina