ik zag hier een leuke link, mok voor vaderdag, ik kan het niet meer vinden, wie heeft de link voor mij? en als ik het bestel, is het dan nog optijd voor zondag? gr brenda
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/280509-leuk-vaderdagcadeautje-fotocollagemok-voor-1-euro.html
Ik heb hem de 11e besteld en er staat bij status dat de verzenddatum pas 20 juni is. Dus ik denk niet dat je hem voor vaderdag binnen hebt helaas.
Dit stond er bij mijn bestelling: Verwerkingstijd bestelling: 5 - 7 dagen Geschatte verzendtijd: Standaardpost (1-3 werkdagen) Denk niet dat je hem nog op tijd zult hebben...
Bij de Hema kun je zoiets ook laten maken en daar zit 5 dagen levertijd op dus dan zou je hem zaterdag kunnen hebben.. Ideetje?
Andere leuke tip : Bij de hema kun je ook een pakketje met 4 ( of 6 ?) mokken + verf kopen.Kun je zelf aan de knutsel
Ik heb een mok besteld bij Vistaprint. Daar kun je aangeven dat het met spoed verstuurd moet worden en heb je het op tijd in huis!
MOK MET FOTO - De leukste MOK met je eigen FOTO en TEKST vind je zeker bij YourSurprise.nl! voor 1600 uur besteld, de volgende dag in huis
Besteldatum: 08.06.2011 Verzenddatum: 10.06.2011 en hij is verzonden 10de dus krijg hem dan 1 deze dagen