ts ik denk dat je hier meer goede berichtjes hebt gehad dan negatieve???? och ja ieder voor zich.. ik bedoel heb ik dan slechte kwaliteit haren hahahahaha
De merk haarkleuring die ze verkopen zal ook best wel goed zijn hoor maar ik heb het over die troep van dat Rubella. Ik koop idd ook altijd merk shampoo enzo bij de Action, maar de niet merk producten daar zijn lang niet altijd goed.
Ah ja dan hebben we het over dezelfde Ik heb wel ervaring met die verf.. deze versie: Maar dan de roze verpakking dacht ik, of ze hebben inmiddels de kleur van de verpakking veranderd, kan ook Ik heb zelf heel donkerbruine haarkleur, en ik wilde het blond hebben. Na 1 keer verfen: Donkerbruin. Na 2 keer verfen: Donkeroranje. Na 3 keer verfen: Vies oranje. Na 4 keer verfen: Soort van blond. Na 5 keer verfen: Blond met een bronzen gloed. Dat duurde dus wel even voordat het pakte M'n haar werd er wel heel erg zacht van.. en glimmend.. maar aan de andere kant...: Het werd heel erg dun. Maar da's logisch na zoveel verfen haha. Bij deze dus een neutrale mening Het is maar net wat je met je haar wilt, en afhankelijk daarvan hoe veel van die goedkope pakken je nodig hebt.
Geen goede dingen over gehoord... maar op dit moment zijn topmerken in de aanbieding (10 euro) bij het Kruidvat, dus voor een paar euro meer sowieso een knap koppie
Ik heb het 1 keer geprobeerd.. Had twee pakjes omdat ik heel lang haar had, en toen ik ze ging mengen zag je al dat beide flesjes een andere kleur hadden.. toch maar erin gedaan en was totaal mislukt haha gelijk maar even naar de kruidvat geraced om het recht te zetten
Als je van donker naar blond gaat, moet je het ook eerst ontkleuren dus het is logisch dat het niet in 1x pakt. Maar als je de juiste kleur hebt of in de buurt, lukt het wel.
idd wel meer goede dan slechte ervaringen maar dan ga iktoch maar voor zeker , maar ongetwijfeld dat jou haarbos er prachtig uitziet hahahah heb trouwens eigen merk van kruitvat gekocht, was voor 2 pakken 10,50 kwijt ook niet duur, nu maar hopen dat het wat is
Heb altijd met poly color van kruitvat geverfd geloof 5 euro per pak hele goede verf heb deze jaren gebruikt
voor 6 euro kun je ook poly palette kopen Die is wel goed. En als je toevallig vlak bij de grens woont of een voordeelshop in de buurt hebt. ik koop er altijd 2 voor tussen de 7 en 8 euro.
Ik haal bij de Action altijd haarverf van Lòreal. Haal nu 2 pakken voor de prijs van 1 bij een andere winkel. Ik ga daar wel de merkproducten, de nietmerkproducten laat ik lekker staan.