welke haarkleuring gebruiken jullie en waarom ik heb best veel grijze haren dus zoek wel een die goed dekt
Hier bijna altijd Guhl. Laatst was die op en ik moest echt mijn haar verven, heb ik Loreal gebruikt maar die moet je helemaal in 1x gebruiken en Guhl kun je opsplitsen als je bv alleen de uitgroei moet doen. Veel goedkoper dus.
Gebruik altijd kruidvat, gewoonweg omdat ie het goedkoopst is en ik toch 1x in de 6 weken naar de kapper moet. Hij dekt mij grijze haren prima (en dat zijn er heel wat...)
Mijn zusje (kapster) verft altijd mijn haar, en gebruikt altijd de Schwarzkopf Igora. Ik heb ook al wat grijze haren (), en dat dekt echt perfect. Heb vroeger een keer mijn haar met een goedkoper merk geverfd, maar ik zag het verschil echt heel duidelijk! Ik heb altijd de kleur 5-6, beetje een chocoladekleur. En dan meestal met wat lichtere plukjes er doorheen. Volgens mij doet ze dat altijd met normale blondering.
ik lees even mee ik laat mijn haar nu altijd bij de kapster verven maar ik word nu toch echt grijs en dus moet het vaker. En dan vind ik het wel wat duur worden.
schaam me diep als kapster zijnde maar ik gebruik hema merk. vind m lekker goedkoop en hij pakt heel goed. tijdens en vlak na mn kappersopleiding gebruikte ik Wella maar das zo'n gedoe met mengen en kopen. geen enkele kapsalon verkoopt deze hier in de buurt
Ik pak altijd de meest goedkope en het dekt altijd goed, zelfs die van de action. Ik ben voor het grootste gedeelte grijs.
ik zou naar de kapper gaan, ik ben zelf jaren kapster geweest, en haar verven als je grijs haar hebt is echt niet zomaar iets. kleur kan te fel, groenig of te glazig blijven. en dan moet je alsnog naar de kapper....