de grote stappen zijn in aantocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Eindelijk ik heb voor mezelf of beter wij hebben voor ons zelf gekozen.

We willen heel graag een 2e kindje maar er spelen heel veel factoren mee, gewicht, gezondheid, werk, financieel en emoties.

we hebben de knoop doorgehakt we gaan voorlopig niet voor een 2e maar genieten van wat we hebben, ik ga echt voor mezelf beginnen we zijn nu de oorspronkelijke babykamer aan het klaar maken en daarin komt mijn praktijkruimte en op die manier mijn pedicure praktijk aan huis. is toch wel een wens geworden.

betekend wel dat we met de tijd als we echt ervoor willen gaan moeten verbouwen, maar dat is ook iets wat we heel graag willen, vaste trap naar zolder en zoon een verdieping hoger. dus kotm helemaal goed.

en als laatste 21 februari is het zover de afspraak staat we gaan samen afvallen met behulp van acupunctuur ! ik ben het zat nu, met dank aan alle medicijnen die ik heb moeten slikken voor de pijn in mijn rug, nek en hoofd meerder prednison kuren en lange tijd morfine ben ik meer dan 35 kg aangekomen in korte tijd (direct na bevalling ) dus er zaten nog wat kilo's aan en inmiddels ben ik er op eigen kracht 15 kwijt, maar het lukt niet meer, ik wordt met een kluitje in het riet gestuurd, krijg psychische hulp aangeboden door de huisarts zodat ik die kno kan omzetten . lekker makkelijk heb hem gezegd kom me maar een week in de gaten houden zal je zien dat ik niet snoep of wat dan ook, maar mijn rug is al verrot en meer sporten dan dit kan niet met dit gewicht.

dus de afspraak staat en ik ga een poging wagen via acupunctuur heb nog een lange weg te gaan maar ga ervoor !!! zodat ik straks weer heerlijk kan sporten !

ben nu even heel trots op mezelf :D

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow! Wat gaaf! Daar is vast veel denkwerk en soulsearching aan vooraf gegaan, dus alle reden om trots te zijn!

Fijn he, als je knopen hebt doorgehakt die al langer spelen? :D

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

alles bij elkaar heeft bloed, zweet en tranen gekost. letterlijk heel letterlijk zelfs maar straks als alles eenmaal bezig is hebben we er op alle mogelijke manieren profijt van (hoop ik ;) ) ben er niet bang voor kijk ernaar uit !

en dan uiteindelijk komt dat 2e kindje" vanzelf", moet zeggen het voelt als een bevrijding

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Je komt over als een sterke vrouw met een gezonde dosis wilskracht. Jullie komen er wel! Heel veel succes!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met jou komt het wel goed succes met al je plannen;)

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wauw!! RESPECT!!
    Heel veel succes met alles, maar met zoveel wilskracht gaat dat helemaal goedkomen :D

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goed om voor jezelf te kiezen!

8. tulip

tulip Niet meer actief

fijn he, dat zal een hele opluchting zijn. Ik hoop dat al je plannen snel en goed verlopen.

9. silvermist

silvermist Niet meer actief

respect voor jou!! :)

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    je mag zeker trots op jezelf zijn, succes met al je plannen!

Deel Deze Pagina