Wie heeft er ook dit spelletje voor de nintendo ds ? Ik loop vast op puzzel 53, ik snap hem wel.. Maar je moet een cirkeltje tekenen om de man op tien uur en dan de vrouw afstrepen op vijf uur.. Maar dat cirkeltje krijg ik al niet voor elkaar, ben ik nu zo blond ? Hoop dat iemand mij kan helpen !
ja klopt de doos van pandorra bedoel ik. nou het hele omcirkelen lukt dus niet... geeft steeds aan teken de cirkel opnieuw.. ik heb op internet ook alle stappen gevonden, welke volgorde... maar het omcirkelen pakt hij niet ?
Ja ik heb het ook mijn vriend laten proberen, maar dat lukt hem ook niet.. Heb jij er geen moeite mee om die man de omcirkelen ? Ik zag ook in een voorbeeld als je dan man had omcirkelt dan werd die niet meer uitgelicht, maar bij mij heeft iedereen nog steeds dezelfde kleur, snap je wat ik bedoel ? Wat doe ik dan fout... Kom nu ook niet verder in het spel.
kun je er wel een cirkel omzetten dan, en dan op submit? Ik heb m al uitgespeeld, dan zou ik m ff moeten pakken en de puzzel erbij moeten pakken. Ik zal eens kijken
nou ik kan er een rode cirkel omzetten en dan komt er een handje bij. Dan druk ikop submit en dan is ie opgelost
Ik kan een cirkeltje tekenen en als hij rond is zegt hij teken de cirkel opnieuw ? En moet ik dus weer opnieuw beginnen..
raar hier pakt ie t in 1 keer, heb je wel de goeie man? die met die rode neus? Heb je de originele versie of internetversie?
Professor Layton and the Diabolical Box Walkthrough: 053 Boys Club hier een link met alle antwoorden ( wel in het engels ) NIET OPENEN ALS JE NIET WILT WETEN
blond blond blond... ik dacht dus dat ik een cirkeltje moest zetten en vandaar uit verder moest.. daarom kwam natuurlijk ook steeds, teken de cirkel opnieuw. maar ik moest dus een cirkeltje zetten en dan op klaar drukken... hmm hoe dom kan je zijn haha