Ik woon in de kleverparkbuurt, vlakbij het oude Deo ziekenhuis voor mij is de Cronje net zo ver als de stad, kom in beide even vaak geloof ik Ik ben geboren en getogen Haarlem, geboren en opgegroeid in het centrum (zijlstraat).
@sofia: natuurlijk mag dat! Hoeveelste probeer ronde zit je? @muffeltje. Binnenkort tijd genoeg iig ik heb je een Pm gestuurd! Ga jij trouwens ook op cursus ergens?
Zeker welkom Sofia! @merelfox ik wilde meedoen aan Femme Vital - zwangerfit (zit tegenover het Dolhys) is een soort verantwoorde bootcamp voor zwangere vrouwen. Ik ben niet heel sportief aangelegd maar ik dacht dat het wel een goede aanvulling zou zijn. Helaas heb ik nu zoveel last van mijn bekken dat "normaal" lopen al een uitdaging is.... Bij mijn vorige zwangerschap heb ik Samen Bevallen gedaan, dat vond ik wel erg interessant en manlief ook Ga jij nog wat doen?
Ik zit in ronde heeeeeel erg veel hou t niet meer bij (zie handtekening ). Hopelijk ben ik snel zwanger dan kan ik ook leuk meekletsen
Ik doe mee aan Zwangerschapscursus Haarlem volgens methode Mensendieck Niet te zweverig en vooral praktische info. Wel fijn aangezien dit ons eerste kindje is
Hier nog een zwangere uit Haarlem! Mijn man is hier geboren, maar na een aantal jaar verhuisd naar Hoofddorp. Ik ben in Brabant geboren en getogen, 8 jaar geleden in Hoofddorp gaan wonen en woon nu sinds bijna 2 jaar met mijn man in Haarlem.
Welkom Ik merk dat ik niet echt meer actief ben hier op het forum, zal ik een Facebook groep voor Haarlem starten?
mag ik nog mee naar de facebookgroep? De omschrijving staat specifiek op alleen zwangeren en dat ben ik ondertussen al niet meer