Goedemorgen dames, Ik heb kort, geverfd rood haar. Door het vele verven word, en is mijn haar best droog. Wat er dus eigenlijk niet echt mooi uitziet. Ik heb wel al een serum van anderelon geprobeerd, maar dat deed niet echt iets. Nu vroeg ik mij af of een haarmasker wel goed werkt?
Mogguh... Ik heb het nu al een tijdje niet gebruikt, maar ik gebruikte vaak die van Andrelon en die maakte mijn haar echt wel lekker zacht en het voelde een stuk minder droog aan..
Folie over je koppie doen en t dan zeker 30 min laten intrekken. Door de warme gaan je schubben open en kan de creme dieper intrekken.
Ik zweer bij olie geef mijn haren echt hersteld na meermaals ontkleuren.maar als je haren lichtjes droog zijn dus nog geen stro een condioner is ook goed ,doorkammen en warme handdoek of aliminium follie.
2 eetlepels cocos olie ( vloeibaar kan je een beetje verhitten of even een paar seconden in de magnetron ) 1 eetlepel olijf olie 1 eetlepel honing ( vloeibaar ) in je natte haren smeren , haar kapje / douch kapje of folie om doen een uurtje laten in werken , 2 maal uitwassen is vaak genoeg bij kort haar bij lang haar soms 3 keer werkt super goed hoef je niets voor te kopen werkt ook uiterst goed voor droge haar punten