Haarpermanent ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Linnidee, 18 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik speel al jaren met de gedachte om een keer een permanent te zetten, in de hoop op een bos grove krullen. Maar ben bang dat het niet mooi uitpakt en m’n haar zwaar zal beschadigen. Iemand ervaring hiermee?
    Ik heb zelf half lang haar met een lichte slag.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wilde ik ook, maar de kapper gaf aan dat dat niet bestaat van die grove krullen en dat het altijd kleine krulletjes worden.

Snap niet waarom grof niet zou kunnen, je zou zeggen dat als ze dat spul in je haar doen en dit om een MEGAROLLER draaien je grove krullen krijgt, maar misschien dat een kapster dat kan beantwoorden?

3. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja precies, met die kleine krullen krijg je echt zo’n jaren 80 look ben ik bang haha

owly vindt dit leuk.
  4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik denk er ook aan sinds enkele
    Dagen

mijn kapster zegt dat het wel
    Kan.

Linnidee vindt dit leuk.
  5. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik heb al bijna 10 jaar permanent. Ik ben eerst van lang haar naar een strakke boblijn gegaan. Toen ik het gedoe met een stijltang zat was heeft mijn kapster vriendin er een permanent in gezet. Resultaat bij mij was een mooie bos met krullen. Sindsdien laat ik elk half jaar een nieuw permanent zetten. De eerste week zie ik er uit als een poedel (wat alleen mij opvalt schijnbaar) en daarna kalmeert de boel. Ben er altijd superblij mee geweest. Weinig werk eraan en zit heerlijk!