Jaja, sommige van jullie kunnen het misschien nog herinneren. Anderhalf jaar geleden ging ik van heel lang haar naar een bob. Net iets boven mijn schouders. Nooit spijt van gehad, maar heb het wel weer lang laten groeien. Inmiddels is het alweer écht lang en ga ik woensdag sowieso naar de kapper om mijn uitgroei te laten bijwerken. Maaaar.. de kriebel begint weer .. Zal ik er weer een stuk afknippen? Iets langer dit keer, net over mijn schouder
Ik vind dit zo een gigantisch mooi kapsel. Ik wil al jaren een lob. Maar heb al vanaf ik 3 jaar ben lang haar en mezelf aangepraat dat kort (dat is dit voor mij) me niet zal staan. Heb je dik of dun haar? Vind het zelf bij heel dik haar minder mooi zo een kapsel dan bij wat fijner haar.
Mwoah, er wat tussen. Niet heel dun, maar ook niet heel dik. Nu het langer word, merk ik ook dat het weer dunner voelt. Sowieso moeten de puntjes er weer af
Heb je een foto van nu en toen die je wilt delen? Het is toch altijd een combinatie van factoren (vorm gezicht, type haar, uitstraling etc) wat maakt of een kapsel leuk of minder leuk staat. Mijn voorkeur is lang haar, maar bij sommigen staat juist minder lang veel beter. Het kapsel op de foto bij die vrouw vind ik top. Bij mij zou het tuttig staan.
Nou ik heb natuurlijk beide gehad en vind korter haar bij mij wel vlotter. Komt ook omdat het nu in is denk ik. Zie het veel voorbij komen, een lob kapsel met beachy waves. Love it Maar nu het weer lang is, bied ook weer voordelen. Een top knot bv en ik krul het nu vaak Ik heb wel foto's, maar dan moet ik zoeken
In je vorige topic staan nog foto’s van hoe het er toen uit zag nadat je bij de kapper was geweest. Heb de foto een like gegeven, kun je ‘m weer vinden. Stond je goed trouwens!
Haha nope.. ivm herkenbaarheid én dat ik het nu rommelig heb. Maar het is ook gewoon praktisch (naast mooi). Ik houd van die lengte!
Ik denk er net zo over. Maar wat is nou DE manier te testen of het bij de vorm van je gezicht staat? Advies van de kapper vragen en daarop vertrouwen? Ik vind van mezelf dat ik op een leeftijd ben gekomen dat lang haar misschien wel over is (36 jaar) niet kspsones of uit de hoogte. Maar van achter zien ze een vrouw met lange haren zo goed als altijd in model gefhont of in de krul. Met een goed strak figuur en hippe kleding. Denk dat ik van achteren echt nog doorkan voor 20 a 25 jaar en dan draai ik me om en schrik ik mensen af met mijn 36 jarige kop erop. Lekker veel vooroordelen in 1 klein stukje tekst maar dat is het beeld dat ik bij mijn leeftijd en lang haar heb. En dan heb je heel veel vrouwen die roepen joh het is maar haar het groeit wel weer maar ik ben dus het type dat al huilt als ik voor een puntje knippen gaat en er gaat ipv 1 cm 10 cm vanaf. Dusssss ik wil dit kapsel dol graag. Heb veel maar fijn haar en als ik google op kapsels voor fijn haar komt dit kapsel altijd in de top 3 tegen. Wat voor mij wel een pre is voor een kapsel is dat het met een offday nog wel in een staart, knot omhoog kan. Slapen met los haar vind ik namelijk een drama. Ben benieuwd naar de voor en na foto's van ts? En voor de kappers onder ons, is dit een kapsel waar je verplicht elke ochtend wat aan moet doen ipv alleen een (fohn) borstel er doorheen halen voor het leuk zit? En bestaat er iets als een beachwave (perfecte slag) permanent? Of is permanent echt alleen dat fijne krulletje van vroeger nog steeds?
Lob!! Zelf ook van lang haar naar lob gegaan (iets over schouderlengte zodat ik wel een knot kan met slapen ed. ) en geen minuut spijt van gehad. Het staat veel vlotter en tikkeltje stoerder Maar vind het kapsel in het algemeen gewoon mooi.
Dit dus. De volgende keer ga ik nog een kleinnnn stukje korter. Het staat zoveel vlotter nu. Echt blij mee.
Ik heb het geprobeerd. Ik kwam van heel lang haar (billen lengte) naar onder de schouders. En vd zomer werd het lob. Mel Ryan kapsel Maar die slag moet je elke dag erin zetten. Dat was gewoon niet praktisch voor Ik moet nu ook elke dag me haren wassen en droogfohnen. Maar ik heb dik en veel haar. Vervolgens een Bob gekozen met van achteren korter. Dat was helemaal een ramp. Leek meer of er achter gewoon een hap uit was. 2e foto idee (Mijn kapster, was met zwangerschapsverlof) Maar volgens mijn oude vertrouwde kapster kwam dat meer omdat ik nooit zo me haar draag. Dus zij heeft het veranderd wat meer bij mij past. Lijkt nu op foto 3 En nu krijg ik weer complimenten over me haar. Kleur past beter bij me. Kapsel zit leuk.
Deze lengte heb ik ook. Vind het zo spannend van een lob hierheen kost toch wel een jaar of 3. Of veel geld aan extentions.