Mitsubishi Outlander

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimus, 17 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Hallo allemaal,

Ik was wel benieuwd wat jullie ervaring is met een Mitsubishi Outlander PHEV, 2015.

Wij verwachten in juni een derde kindje en zijn aan het oriënteren voor een andere auto. Ruimte achterin voor drie autostoeltjes, en ruime kofferbak.

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.127
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is het een 5 of 7 zits?

Wij hebben dan geen mitsubishi outlander maar wel een skoda kodiaq 7 zits. Volgens mij redelijk zelfde categorie ;)

Het is echt een heerlijke auto. Passen makkelijk 3 mensen achterin, zelfs 2 volwassenen + kinderstoel. En de achterbak is enorm als je de 6e en 7e stoel naar beneden hebt geklapt. Heb je die omhoog staan dan heb je nog best een oke kofferbak. Dan kan je hem vergelijken met een normale kofferbak van een "normale" auto.
    Maar je kan er door de hoogte nog steeds meer in kwijt :p

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb een Outlander alleen geen PHEV.
    Vind het een geweldige wagen in alle opzichten. De ruimte is héérlijk evenals de grote kofferbak. Mocht je specifieke vragen hebben dan hoor ik het wel.

4. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Wij hebben een outlander, maar dan een 7 zits dus geen PHEV. Wel uit 2015. Wij zijn er vorig jaar voor het eerst mee op vakantie geweest, echt een super fijne degelijke auto. Geen moment spijt gehad van de aankoop.

Wij hebben vier kinderen maar dan verdeeld over 2 op de middelste bank en 2 op de achterste bank. Ik denk dat 3 kinderen op (in geval van een 5 zits) op de achterbank wel krap zal zijn, maar ik denk dat dat in iedere auto zal zijn als je nog voor alle kinderen stoeltjes nodig hebt, of voor 2 kinderen van de 3.

Deel Deze Pagina