Haai ik wil even alle mama `s zeggen dat ze op hun unieke mama instinct moeten blijven vertrouwen Woendagmorgen begon Fleur vanuit het niets met een boog te braken ..een hele plas waar ze inzat ...dus ik dacht goh ze heeft iets verkeerds gegeten , en haar lekker in badje gezet aangekleed en ik hoorde het al ...broek vol ..jeetje zou ze toch ziek worden .. in een half uur tijd 6 luiers verschoond.. Donderdag het zelfde dus HA gebeld .."kijk het maar even aan , want ze is een gezond kind en die kan wel wat hebben " ik dacht oké .. Vrijdag ochtend geef ik haar flesje , ze komt omhoog en hops alles eruit ..ik dacht je kan me wat..niks HA ik ga gelijk naar de EHBO ze moest gelijk blijven uitdrogingsverschijnselen Fleur blijkt het ROTA VIRUS te hebben .. echt waar wat ik vandaag heb gezien had ik nog nooit eerder gezien ..ontlasting zo dus als water spuitend enkele meters verderop ze ligt nu vanaf Vrijdag morgen in het ziekenhuis aan de ORS via een neussonde , ze kan nog helemaal niks aan voedsel verdragen ...zo zielig wat nou als ik had afgewacht ? tom en ik zijn full time om en om aanwezig ..is wel zwaar ..maar ik zou willen dat we het over konden nemen hopen dat het over enkele dagen beter gaat met haar ...duimen jullie mee aub Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een bericht plaatst!
Hier wordt flink geduimd meidje. Heel veel beterschap en dat ze gauw beter mag worden en bij jullie thuis mag zijn. Liefs Lover
Hopelijk knapt ze snel weer op meid en mag ze weer vlug mee naar huis. En idd, vertrouw op je instinct ..
Jaa idd altijd naar je moederinstinct luisteren! Maar dat virus is wel hardnekkig hoor.. ze spugen en dan die diarree derbij en dan droogt zon kleintje snel uit. Giovanna heeft daar ook pas nog voor in het ziekenhuis gelegen.. ze was met 4 dagen thuis. Beterschap voor je meisje!
Beterschap en vooral veel sterkte, niks ergers als zo'n klein hulpeloos hummeltje ziek te hebben... Groetjes, vonneg
Beterschap voor je meisje! Wat een verhaal zeg! Inderdaad vertrouw op je moederinstinct. Succes voor jullie als papa en mama en succes voor Fleur.
Britt heeft het ook gehad toen ze 4 maanden was. 5 Dagen in het ziekenhuis gelegen. Ze was ook uitgedroogd. De dokter zei ook elke keer tegen me nee ze is nog niet uitgedroogd. En op een gegeven moment dacht ik en nu is het echt niet goed meer. Toen heb ik ook enorm aangedrongen bij de arts. Toen mochten we ineens wel door naar het ZH en bleek ze al 10% te zijn afgevallen, erg veel. Inderdaad, vertrouw altijd op je moedergevoel. Maar het komt wel goed hoor meis, je zult zien dat ze nu per dag op gaat knappen! Maar de schrik gaat nooit meer over. Britt is nu 14 maanden en drinkt op het moment weer slecht. Dan blijf je alert! Angst zit er gewoon in en gaat nooit meer eruit. Beterschap met je meisje, komt goed!
Vind het erg raar dat die ha's zo makkelijk is als je kleintje EN spucht EN diaree heeft. Dat is toch DE formule voor uitdrogen, zeker bij zo'n kleintje! En erg goed van jou dat je naar je instinkt geluisterd hebt. Veel sterkte aan jullie en beterschap. Ze is nu in goede handen en zal er wel weer boven op komen.
Jeetje, heb je het ook al aan de huisarts doorgegeven wat er aan de hand is ? Ik hoop dat hij of zij een behoorlijk schuldgevoel heb. Is maar goed dat wij het goed kunnen aanvoelen als er iets met ons kleintje aan de hand is. We noemen het niet voor niets een moederinstinct. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel beter is en naar huis mag.
Jeetje, wat goed dat jullie naar de EHBO zijn gestapt! Het is echt onzin, omdat ze gezond is kan ze wel wat hebben, wat een belachelijke HA! Jullie hebben het echt goed gedaan ! Hopelijk gaat het snel beter met haar... Beterschap en een dikke -x- voor Fleur! xxx
Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt. Ik zou zeker een vervolggesprek met je HA aan vragen, zo'n Rotavirus is niet niks!
wat lief allemaal ...dank je wel Vanmorgen ging het redelijk totdat ze iets drinkt ..dan is het weer helemaal mis ..ophogen van ors is het enige wat ze kunnen kinderarts zei dat dit de ernstigste virus is voor de kleintjes ... klote is je kan niks doen ...ook niet tegen de krampen ...tsjah een zetpil , maar die komt er meteen weer uit .. hopelijk morgen een betere dag , We zijn beiden erg moe maar dat is niet erg ..alles voor je kleintje nogmaals thx allemaal
Allereerst heel veel sterkte! Devon heeft pcs hetzelfde gehad, en heeft dus een maand terug ook een kleine week in het ziekenhuis gelegen voor het Rota-virus. Ook met neuszonde en al. Het zal zeker snel goed gaan met je meisje, opeens krijgt ze een opleving en dan kan ze snel weer naar huis Groetjes Marijke