Hoi hoi! Mijn dochtertje slaapt s'nachts erg slecht. Ik kan haar gewoon op bed leggen zonder problemen en dan gaat ze slapen (ook overdag). Maar rond een uur of 11 begint het.. ze wordt elke keer huilend wakker. Soms wilt ze een flesje soms niet.. Ze is dan vaak 1,5 uur wakker maar doodmoe en eigenlijk wil ze slapen.. Net zoals vanacht. Wakker om 23.00 uur. Ik kon haar niet troosten dus een schone luier en flesje. Ze had maar 30 cc gedronken; dus geen honger.. Na 1 uur troosten en zeulen een zetpil gegeven en toen sliep ze uiteindelijk 3 kwartier later.. Ik vraag me afof dit een fase is of dat ze misschien pin heeft oid? Sprongetje heeft ze gehad al en ziek is ze een week geleden geweest.. iemand ideeen?
Ach lieverd, Gaat het nog steeds niet lekker?! Ben een weekje weg geweest en nog niet weer op onze hyves geweest, maar zo te lezen is ze nog aan het spoken... Ik heb echt geen flauw idee wat je zou kunnen doen, heb je haar al gewoon eens laten huilen of raakt ze dan echt helemaal overstuur?!? Wat zullen jullie met spanning richting 23.00 gaan of niet?! Je hebt niet heel veel aan m'n reactie, maar wil je een dikke knuffel geven! Liefs
Haai meis! ja nog steeds! Heb haar al laten huilen maar dan wordt het alleen maar erger en gaat ze hard snikken.. Hoe was je vakantie? Beetje "goed" weer gehad? XXX
Ooh hier ook...! Heel soms thuis drama, maar de laatste week bij anderen, (oppas)oma, kdv of een uitje naar anderen.. elke keer drama. Hij wil niet slapen bij een ander terwijl het altijd geweldig goed ging. Laten huilen is geen optie, dan wordt alleen maar meer overstuur en mama ook... Ik voel daar niets voor en vind 10 min op en af huilen al vreselijk lang. Heb ik van de week een keertje geprobeerd, maar dat ging niet. Gisteravond ook bij anderen thuis. Drama, vanalles geprobeerd. Toen toch maar beneden laten spelen met de intentie: ik probeer straks nog 1 keer anders ga ik naar huis. Die poging lukt gelukkig! Maar het is heel frustrerend. Je wilt het beste voor je kindje, maar ja wat is dat dan? Ik kreeg al de tip van een vriendin: accepteren en zeker niet laten merken dat je ongeduldig of zelfs geïrriteerd raakt. Succes...!
Hier ook een kleine spookje s'nachts.. En wil gewoon niet slapen en is om de 3 uur wakker in de nacht.. Hij heeft wel heel erg last van 4 tandjes die tegelijk er uit komen.. Ik hoop als die tandjes er helemaal uit zijn dat hij dan weer beter gaat slapen.. Misschien krijgt jullie dochter oom wel tandjes en kan ze daar door niet lekker meer slapen.. Ik hoop dat het maar gewoon even en maar dat zullen we moeten afwachten.. Hier helpt wel aan het hoofdeind van het bedje staan en dan rustig over zijn ruggetje aaien .. En dan wil hij wel in slaap vallen.. Succes
Herkenbaar!!! Alleen heeft Esmée het een week gehad voordat ze 9 mnd was. 's nachts indd huilen, niets willen.. sliep ze alleen bij ons in bed! ben er echt op tegen maar goed, iedere nacht om 3 ur uit he bed is ook niet zon succes! van de een op andere dag sliep madammeke weer tot half 10.. dus denk dat het indd een fase is? suces! x
Gelukkig herkenbaar! Maar wat vervelend hahaha. Ik kreeg van iemand te horen dat ze rond deze leeftijd veel dromen.. Misschien dat dat het wel is.. En ja geduldig en rustig blijven Dat is op een gegeven moment wel lastig.. Wordt al zenuwachtig als ik een kreuntje hoor! Hahaha. Maar ja.. we kijken vanacht weer aan. Vandaag een half dagje visite. Hoelijk vermoeiend genoeg om door te slapen
Hier is het zowel overdag als 's nachts een ramp. Overdag wrijft ze steeds in haar oogjes, maar slapen, ho maar. Brullen totdat ik haar er weer uit haal. ' s Nachts 2 tot 3 keer huilend wakker. Na een knuffel, een kus, een liedje en een beetje water slaapt zij wel weer....maar ik niet. Hoop maar dat het over gaat. Vraag me ook af of ze wel genoeg slaap krijgt zo.....
Hahaha, herkenbaar.... Dat je een zuchtje hoort en helemaal gaat liggen luisteren...." nee, please, niet wakker worden, pleaeaeaease!"
Hier was het overdag geen probleem tot gistermiddag.. Pff. Madame sliep maar een half uur! Einde van de dag was ze zo moe. Ik gaan wandelen maar slapen ho maar! Eerder gillen. pff. Vanacht ook weer drama.. Ik sliep net een half uur begint ze weer! Tot 1 uur.. Ik was al gesloopt en daarna kon ik gewoon niet meer... Dus was heel gezellig hahaha Ik ga er soms echt aan twijfelen of er niet iets is dat ze zo loopt te huilen. NU komen wel haar tandjes door.. Ze had gisteren ook opeens weer koorts.. Maar ze zijn nog niet door..
Bij Bente komen ook tandjes door. Op het KDV hebben ze het idee dat ze overdag niet wil slapen omdat ze niks wil missen..... 's Nachts droomt ze ook veel. Soms hoor ik haar zielige geluidjes maken, en als ik dan ga kijken, slaapt ze gewoon. Ik ben nu ook zoooo moe! Over twee weekjes gelukkig vakantie!
Ja het dromen heb ik ook gehoord.. Is gewoon zo lastig he Nu heeft ze weer verhoging dus ik ben me mentaal alweer aan het voorbereiden hahaha. Heb jij niet dat als ze eindelijk een nacht doorslapen dat je dan nog moeier bent? Ik ben dan echt gesloopt hahaha
Hier ook een hele periode terug 's nachts eruit gemoeten en dat kwam door tandjes... Vooral van de snijtanden heeft hij serieus afgezien. En ook de periode net voor het kruipen was niet min 's nachts. Maar na weken min. 4x per nacht op te moeten is het ineens omgeslagen in terug doorslapen. Ik nam hem dan gewoon bij me in bed, was er erg op tegen maar dat was het enige dat hielp. Als hij dan goed vast sliep, legde ik hem voorzichtig terug neer. En heb hem dat zonder problemen terug afgeleerd. Eerst gewoon gewiegd ipv bij mama en papa in bed, daarna gewoon over z'n rugje wrijven om terug in slaap te komen. 't Is een lastige periode, maar ze moeten er door helaas...
haar snijtanden komen hier ook door ja.. volgens mij alle 4 tegelijk:x Helaas wilt ze bij ons niet in bed liggen of in mijn armen in ons bed.. Moet haar in slaap wiegen.. Pff dat hou ik 5 min vol en daarna begin ik zo te trillen omdat ze zo zwaar is hahaha hoef ik niet meer te wiegen Heb nu een mobile met lichtje en mozart muziek.. Vanacht hielp het wel zodat ze rustig werdt.. maar toen het muziekje was afgelopen was het weer drama..
Bente heeft vandaag veel geslapen en ligt nu ook alweer bijna een uur lekker te slapen. Vanmiddag ben ik zelf ook nog maar even lekker gaan liggen. Ik heb momenteel ook het idee dat ik nooit genoeg slaap, ook als ik gewoon 8 uur heb geslapen. Waarschijnlijk is de achterstand gewoon te groot, hahaha...
Hier is het vandaag ook super gegaan. We zaten nog op 3 slaapjes: ochtend uurtje, middag 2 uur, eind vd middag uurtje. Die laatste heeft hij al 2 dagen niet gehad. (joepie!) Misschien dat hier het ritme wat veranderd, dat hij langer wakker kan blijven. En sinds afgelopen zondag kan hij zich ook steeds beter vermaken...! Zo trots..!