Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een klein koffertje staan waar alle elastiekjes en knipjes in gaan. Borstel en kam staan in de waskom (zo'n dubbele die op je babyuitzetlijst staat) maar ik ben er niet tevreden mee,alles zo door elkaar. Jullie foto's/tips hoe het bij jullie is?
zo'n koffer met doorzichtig deksel en allerlei vakjes (soort hobbydoos). Ze zijn in ieder geval bij de Xenos te koop en kosten volgens mij niet meer dan 5 euro. Kun je ze op kleur sorteren.
Hier allemaal een eigen rieten mandje en werkt prima. Maar hier ook niet gek veel haardingen. Elastiekjes in een paar kleuren en handjevol speldjes met borstel en dat is het wel.
Voor haarspeldjes heb ik een soort van memobord laten maken van stof en lint waar ik de speldjes op vast klik. Hangt aan de muur en mijn dochter kiest zo zelf uit welke ze wil. Stiekjes heb ik in een leuk vintage blikje wat op een kastje staat. Kam en dergelijke gebruik ik bijna niet ivm dun haar en kleine krullen, maar al dat spul staat bij ons op de badkamer.
Ik heb deze van de Ikea SKUBB Doos met vakken - wit - IKEA Ik heb vakes met: - gewone elastiekjes - elastiekjes met bloem/strik etc - klipjes met bloem/strik/etc - haarbanden - paarden elastiekjes - clipjes
O... Ik heb hier een blikje staan met een paar knipjes en elastiekjes Borstel en krullenspray liggen ernaast, het staat hier in de grote kast in de woonkamer. Ik heb dus echt niet zoveel en zit met gemengde gevoelens naar de foto van Sandraske te kijken
Had een knipjesbord, en elastiekjes in een bak. Nu heeft ze een nieuwe kamer, en heb ik alles in een groot blik. Maar dat bevalt niet, dus ze krijgt weer een knipjesbord. Vind ik ook erg gezellig staan!
Op haar kamertje hangt een clippiesbord (zelf gemaakt), vind het zo gezellig! De stiekjes liggen boven en beneden in kleine bakjes met tussenschotjes (doorzichtig) van de zeeman, op ''soort'' gesorteerd. Wil voor 5/12 graag een kaptafeltje voor op haar kamer met een lade, dan komen ze daarin te liggen (gesorteerd in de bakjes) en het clippiesbord ernaast.
Ow wat lijkt me dat heerlijk Hier wil DL zelf dr haardingen uitkiezen, en dan gaat meestal de hele bak ondersteboven *zucht* Ik hou dat geen dag gesorteerd.
Die hebben wij ook.. Past ook veel meer in dan in dat koffertje van de action. En dan nog past het niet/dweilt het overal
Als onze kleine meid haar genoeg krijgt () voor elastiekjes en knipjes enz enz dan wil ik voor haar zelf zo'n knipjesbord maken!! Superleuk lijkt me dat!
Same here Ik dacht het allemaal netjes in zo'n hobbydoos te kunnen opruimen, maar blijkbaar vinden dochter EN zoon datbhet leukste speelgoed in huis Alles eruit en er weer in, elkaars haar doen, de barbies.... Ik ben gestopt met opruimen, dat lijkt me duidelijk